Gå til innhold

Hvordan ta best vare på batteriet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler batteriet på macen har tapt seg den siste tiden. Hvordan skal jeg behandle den for at det skal holde seg så bra som mulig så lenge som mulig?

Anonym poster: bfd19c40aaeeff66beaad51dd8a7e4f4

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest kimhan92
Skrevet

Skru ned bakgrunnslyset , skru av programmer du ikke bruker , regner programvaren har forskjellige profiler for strømsparing , powersave osv

Skrevet

Skru ned bakgrunnslyset , skru av programmer du ikke bruker , regner programvaren har forskjellige profiler for strømsparing , powersave osv

Å bruke strømsparingsprogrammer hjelper ikke på levetiden på batteriet :P

Ikke la laderen stå i konstant er vel det eneste jeg kan komme på her å nå, alle sier at det ikke har noe å si men det ødelegger batteriet over tid :P

Gjest Morteno
Skrevet

Å bruke strømsparingsprogrammer hjelper ikke på levetiden på batteriet :P

Ikke la laderen stå i konstant er vel det eneste jeg kan komme på her å nå, alle sier at det ikke har noe å si men det ødelegger batteriet over tid :P

Eventuelt ta ut batteriet dersom du alltid har i laderen. Hvis det er mulig på mac, da. Er sikkert ikke mulig.

Skrevet

Eventuelt ta ut batteriet dersom du alltid har i laderen. Hvis det er mulig på mac, da. Er sikkert ikke mulig.

Jepp, men er ikke bra for batteriet å bare ligge ubrukt heletiden eller, det bør tappes og laddes opp igjen innimellom iallefall.

Alternativet er om du sjeldent har behov får lengre bruk uten ladder å bare gi faan i batteriet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...