AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Jeg føler batteriet på macen har tapt seg den siste tiden. Hvordan skal jeg behandle den for at det skal holde seg så bra som mulig så lenge som mulig? Anonym poster: bfd19c40aaeeff66beaad51dd8a7e4f4
Gjest kimhan92 Skrevet 19. mai 2013 #2 Skrevet 19. mai 2013 Skru ned bakgrunnslyset , skru av programmer du ikke bruker , regner programvaren har forskjellige profiler for strømsparing , powersave osv
Bjørn88 Skrevet 19. mai 2013 #3 Skrevet 19. mai 2013 Skru ned bakgrunnslyset , skru av programmer du ikke bruker , regner programvaren har forskjellige profiler for strømsparing , powersave osv Å bruke strømsparingsprogrammer hjelper ikke på levetiden på batteriet Ikke la laderen stå i konstant er vel det eneste jeg kan komme på her å nå, alle sier at det ikke har noe å si men det ødelegger batteriet over tid
Gjest Morteno Skrevet 19. mai 2013 #4 Skrevet 19. mai 2013 Å bruke strømsparingsprogrammer hjelper ikke på levetiden på batteriet Ikke la laderen stå i konstant er vel det eneste jeg kan komme på her å nå, alle sier at det ikke har noe å si men det ødelegger batteriet over tid Eventuelt ta ut batteriet dersom du alltid har i laderen. Hvis det er mulig på mac, da. Er sikkert ikke mulig.
Bjørn88 Skrevet 19. mai 2013 #5 Skrevet 19. mai 2013 Eventuelt ta ut batteriet dersom du alltid har i laderen. Hvis det er mulig på mac, da. Er sikkert ikke mulig. Jepp, men er ikke bra for batteriet å bare ligge ubrukt heletiden eller, det bør tappes og laddes opp igjen innimellom iallefall. Alternativet er om du sjeldent har behov får lengre bruk uten ladder å bare gi faan i batteriet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå