Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg endelig begynt å få fin lengde på neglene igjen, men så skjer det. Ene negelen sprekker på siden, selvfølgelig helt nede der neglen vokser ut av fingeren. Å det er ikke første gang.

Finnes det en slags lim som er velegnet/ laget for å lime flykrasjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil lime på den delen av neglen som er brukket? :fnise: Aldri hørt om, men jeg tror ikke det er noe sånt altså

Skrevet

ja. altså, den er ikke brukket av. Men der er en sprekke på kanskje 3-4 mm bortover. Er lite sugen på å klippe av neglen så langt nede

Skrevet

Hva med å bare ta et par lag med top coat over? Tror det vil holde den litt mer sammen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker sånn lim som er til å lime på falske negler. Bare ta bittelitt. Og så lakker du neglene med to-tre lag neglelakk, for da synes det ikke, og lakken gjør at neglene blir tykkere og sterkere og tåler mer.

Anonym poster: 19b4d552e7855b922a1bb341f90cb654

Skrevet

Det finnes et bra tips og triks på det, men jeg husker ikke helt hva som gjøres. Tipset ligger ute på pinterest om du vil lete etter det.

Skrevet (endret)

Lancome:

nja...har allerede gjort det. spørs om jeg må finne frem superlimen. Men rart om det ikke finnest noe som er beregnet til å lime sprekker i negl....

Endret av lashara
Skrevet

Jeg bruker sånn lim som er til å lime på falske negler. Bare ta bittelitt. Og så lakker du neglene med to-tre lag neglelakk, for da synes det ikke, og lakken gjør at neglene blir tykkere og sterkere og tåler mer.

Anonym poster: 19b4d552e7855b922a1bb341f90cb654

Det er en god ide. :lillesky:

Skrevet

Den vil vel knekke etter en stund uansett når den er såpass skadet..

Har tidligere limt på tupper av gelenegler som har knekt av, men de har jo også vært noe tykkere enn vanlige negler pluss at de lå over mine egne. Brukte en billig neglelim fra Depend og synes det funket helt fint, så kan være verdt å prøve.

Skrevet

Bruk trind sin nail repair da blir neglene sterke og brekker ikke. Jeg har fått kjempe fine og sterke negler av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...