Gjest LadySizz Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 For første gang etter bruddet. Ikke lenge siden det ble slutt,men har ikke pratet med han på 4 uker,for har valgt å holde meg unna for tror det er det beste for meg selv.. Men idag klarte jeg ikke å holde meg mere,og sendte en mld til han,og han ringte meg etter en stund.. Var helt sinnsykt godt å prate med han,selv om det kun var mest om vanlige ting.. Er helt ekstremt rart å gå dag ut og dag inn uten å prate med han,men er vel sånn det bør være etter ett brudd. Bruddet vårt ble jo litt spesielt da det handlet lite om følelsene for hverandre,men mere om trivsel og bosted. Så har savnet han mye de siste ukene.. Grått lite,men har ikke kunne tillatt meg selv og tenke for mye på han,for da kommer klumpen i brystet. Sitter nå her,og har mest lyst til å kjøre ned til han og bare være irundt han. Dette er jo såklart ikke noe jeg kommer til å gjøre,men ønsket er der. Kjærlighetssorg er forferdelig,og akkurat nå lurer jeg på om savnet noen gang vil slippe...
Gjest anonym Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 For første gang etter bruddet. Ikke lenge siden det ble slutt,men har ikke pratet med han på 4 uker,for har valgt å holde meg unna for tror det er det beste for meg selv.. Men idag klarte jeg ikke å holde meg mere,og sendte en mld til han,og han ringte meg etter en stund.. Var helt sinnsykt godt å prate med han,selv om det kun var mest om vanlige ting.. Er helt ekstremt rart å gå dag ut og dag inn uten å prate med han,men er vel sånn det bør være etter ett brudd. Bruddet vårt ble jo litt spesielt da det handlet lite om følelsene for hverandre,men mere om trivsel og bosted. Så har savnet han mye de siste ukene.. Grått lite,men har ikke kunne tillatt meg selv og tenke for mye på han,for da kommer klumpen i brystet. Sitter nå her,og har mest lyst til å kjøre ned til han og bare være irundt han. Dette er jo såklart ikke noe jeg kommer til å gjøre,men ønsket er der. Kjærlighetssorg er forferdelig,og akkurat nå lurer jeg på om savnet noen gang vil slippe... Du skriver at han er din eks forlovede, og at bruddet handlet mer om trivsel og bosted...hvem tok initiativ til bruddet? Høres jo fortsatt ut som dere har strerke følelser for hverandre..hvorfor kan dere ikke være sammen?
Gjest LadySizz Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Du skriver at han er din eks forlovede, og at bruddet handlet mer om trivsel og bosted...hvem tok initiativ til bruddet? Høres jo fortsatt ut som dere har strerke følelser for hverandre..hvorfor kan dere ikke være sammen? Det var jeg som tok valget om å flytte tilbake til mitt hjemsted. Han vurderte og komme etter når han forsto at jeg dro,men han klarte ikke da han var redd jeg ville forlate han her hjemme også. Han mistet en del tillitt til meg når jeg tok et så brått valg,og det kan jeg faktisk forstå. Det skal også sies at han har en jobb han elsker,og han syntes nok det var flott og komme hjem til sin hjemplass etter vi har bodd på min hjemplass først. Følelsene er absolutt sterke,men vi kommer nok ikke til å finne tilbake til hverandre. Tror han har akseptert brudd bedre enn jeg har,selv om det var mitt valg å forlate han.. Men som han sa på telefonen ; "Det er nok enklere for meg,for jeg har kun fokusert på jobben siden bruddet,og unngått alenetid,mens du har hatt mere tid til å tenke på det."
Gjest LadySizz Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 Han pratet også om to ting som skal foregå i nærmeste fremtid og mente at da kunne vi møtes.. Kjenner at hjerte skriker JAAAAAA,men håper fornuften tar over,og jeg holder meg unna når jeg vet han er i nærheten.. Men hvem vet om hjertet eller fornuften vinner.
Maisie Skrevet 23. april 2013 #5 Skrevet 23. april 2013 (endret) Et brudd som dette er ofte utrolig hardt. Huff jeg vet det så godt... Men det kommer en tid hvor den klumpen slipper tak. Ser at du sitter mye hjemme; det er ok den første tiden, spør du meg. Man sørger på hver sin måte. Men 4 uker hjemme? Nå er tiden inne til å kle på seg, dusje godt, møte venninner, trene, gå på kafe alene med en bok og se mennesker; gjøre de tingene som kan gjøre deg vel og som kan distrahere deg! Nye opplevelser lapper over. Jeg lover deg at det kommer en bedre tid/følelse. Du vet det sikkert godt selv alt det her, men uansett om jeg skjønte dette så var det behov å bli minnet på det (kan bare snakke ut i fra meg selv). En dag våkner man opp med en lettere magefølelse, mer matlyst, mye sterkere og gode minner om et forhold som man fikk fine gode opplevelser av. Kjærlighetssorg er noe av der verste som finnes, et rent hælvette! Men utrolig godt når det er over! Endret 23. april 2013 av Maisie
Gjest LadySizz Skrevet 23. april 2013 #6 Skrevet 23. april 2013 Et brudd som dette er ofte utrolig hardt. Huff jeg vet det så godt... Men det kommer en tid hvor den klumpen slipper tak. Ser at du sitter mye hjemme; det er ok den første tiden, spør du meg. Man sørger på hver sin måte. Men 4 uker hjemme? Nå er tiden inne til å kle på seg, dusje godt, møte venninner, trene, gå på kafe alene med en bok og se mennesker; gjøre de tingene som kan gjøre deg vel og som kan distrahere deg. Nye opplevelser lapper over. Jeg lover deg at det kommer en bedre tid. Ja det gjør jo det,men man bare ønsker den skal slippe litt fortere Må nok absolutt komme meg mere igang med mitt nye singelliv. Har blitt litt mere sosial i den siste tiden da,men må nok bli enda flinkere. Dessverre lettere sagt enn gjort,men må vel bare prøve å ta meg litt sammen. Livet er jo ikke over selv om det ikke gikk bra denne gangen... Takk for kloke ord 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå