Livets datter Skrevet 1. april 2004 #1 Skrevet 1. april 2004 Er det ikke herlig? Snøen er så godt som forsvunnet, veiene er bare, det er varmt i luften, fuglene kvitrer, og folk er i bedre humør. Noen har til og med tatt sin første utepils på Aker Brygge. Motorsyklene inntar gatene, utemøblene settes ut på fortauet utenfor barer og restauranter. Grus feies vekk i gatene. Jeg ønsker dere alle en nydelig vår, og en varm og deilig sommer! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #2 Skrevet 1. april 2004 :-) Takk det samme LD. Ja det er HERLIG;HERLIG;HERLIG Jeg har vært i et strålende humør hele uken og alt ser lyst ut.
sunshine-t Skrevet 1. april 2004 #3 Skrevet 1. april 2004 Nå skal jeg ut i solen og gå en skikkelig god tur! Ahh!! Sååå herlig!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 1. april 2004 #4 Skrevet 1. april 2004 Endelig har det begynt å bli varmt ute, og en slipper å dra boblejakken på seg for å gå en liten tur. Madammen ønsker dere en fin vår og nydelig sommer også
Gjest Tristessa Skrevet 1. april 2004 #5 Skrevet 1. april 2004 Jepp! I dag var det nok med tjukk jumper - ingen jakke eller kåpe! Og her har uteserveringen av pils begynt i dag... Så synd at jeg er blakk. :cry:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå