Momaroria Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Seriøst, jeg er brusavhengig. Og det er trist, fordi jeg trener mye og ønsker å ha et så sunt kosthold som mulig. Jeg har prøvd mange ganger før å kutte ut brusen, men trenger rett og slett å ha drikke med smak, klarer ikke å drikke vann hele tiden... Jeg liker ikke farris og er heller ingen fan av vann med smak. Syns også sånne sukkerfrie safter smaker så sinnsykt kunstig.. Noen som har noe å anbefale?
She_Leiva Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Jeg ser at du hverken liker farris eller sukkerfrie safter, men har du prøvd å blande de? Har endel venninner som er hel hekta på det de kaller "sarrif". Haha ser så teit ut når jeg skriver navnet der.
Gjest Chili Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Noen ganger kreves det rett og slett bare ren viljestyrke for å gi slipp på enkelte matvarer/drikke.. Jeg skulle foreslå farris med isbiter og friske bær i vannet, fun light og det du nevnte i innlegget, men i og med at det er uaktuelt for deg så ser jeg ingen andre alternativ egentlig..
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 For det første: Jeg tror ikke noe på at man må ha ditten eller datten, av andre enn ernæringsmessige årsaker. Dette er en vane du har lagt deg til, og som du velger å opprettholde. Så joda, du klarer deg uten. Om du vil. For det andre, hvor mye brus drikker du pr dag, og hva synes du om sukkerfri brus og aspartam? Det er delte meninger om aspartam er usunt, men i små mengder er det sikkert bedre enn sukker.. For det tredje: Te. Sunt og godt. Te finnes både som ordentlig te (hvit, grønn, svart osv, fra teplanten) men også i utallige varianter fra andre planter, samt med smakstilsetninger som kan være alt fra krydder til bær til sjokolade. Og de er som regel sukkerfrie og tilnærmet kalorifrie. Etter en liten tilvenningsperiode smaker det minst like godt uten sukker, evt kan du søte med stevia. Anonym poster: a49af50cea72c56a490de6abf10b3c84
Momaroria Skrevet 23. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2013 (endret) Hehe, ja det er nok en vane, og planen er jo å slutte. Av den grunn ønsker jeg å slutte med det, og finne et bedre alternativ Men ja, kanskje et alternativ er å blande farris og fun-saft? Hvilken er best synes dere? Endret 23. april 2013 av mariahv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå