Maria12345 Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Hei! Er det noen andre som har erfaringer med Swiss Lashes? Jeg har brukt dette produktet morgen og kveld i flere uker, og det funker fremdeles ikke. Det sies at det skal fungerer etter 3-4 uker, men nå har jeg brukt det lengre enn det og fortsatt merker jeg ingen forskjell. Så jeg lurer på: Er det noen andre som også har brukt Swiss Lashes regelmessig over noen ukers periode, uten å merke forskjell?
Hilde Christina Skrevet 24. april 2013 #2 Skrevet 24. april 2013 Hei! Er det noen andre som har erfaringer med Swiss Lashes? Jeg har brukt dette produktet morgen og kveld i flere uker, og det funker fremdeles ikke. Det sies at det skal fungerer etter 3-4 uker, men nå har jeg brukt det lengre enn det og fortsatt merker jeg ingen forskjell. Så jeg lurer på: Er det noen andre som også har brukt Swiss Lashes regelmessig over noen ukers periode, uten å merke forskjell? Jeg har testet produktet og fikk veldig gode resultater, jeg har skrevet innlegg med før-og-etter bilder. Vet ikke om jeg har lov til å linke til egen omtale, men her er den: http://www.hildechristina.com/swiss-lashes-eyelash-enhancer-omtale Rediger meg gjerne om jeg ikke kan linke til meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå