Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lilly03
Skrevet

Jeg trenger virkelig noen råd.. jeg er 18 år, håpløst forelsket.. dere tenker sikkert at jeg er så ung og at jeg ikke må bekymre meg så mye og at jeg har hele livet foran meg.. men her er tingen.. han jeg er sammen med har gitt meg så utrolig mye! Han kom inn i livet mitt da jeg var veldig nede.. jeg hadde tenkt å gå til psykolog, men alle de følelsene han vekket i meg gjorde meg kapabel til å klare meg på egen hånd, og trengte dermed ingen psykolog. Jeg lærte meg å se framover, lærte meg at jeg har så utrolig mye fint i vente! Følelsene mine for han er så sterke, jeg klarer ikke å si hade til han uten å bli trist. Jeg er så redd for at det er den siste gangen jeg får være sammen med han, siste gangen jeg får den gode klemmen hans.. Om noen måneder drar han til Australia for å studere. Jeg synes det er helt topp, men samtidig så utrolig trist. Jeg klarer snart ikke å tenke på han lenger fordi det gjør meg trist, jeg får en stor klump i magen. Hver gang vi er sammen føler jeg ikke noe av dette, da er jeg bare lykkelig! Tanken på at om bare noen måneder så drar han, og at det da blir kjeeempelenge til jeg ser han igjen, det river meg opp innvendig.. Jeg har tenkt på mulighetene jeg også har etter videregående, at jeg kan dra etter han, det er isåfall bare noen måneder imellom, men jeg vil ikke stå i veien for hans drøm! Tanken har flere ganger slått meg, om det er bra for meg å være sammen med han? Det har aldri vært et alternativ å gjøre det slutt med han, men jeg bare vet at jeg kommer til å få et mentalt sammenbrudd når han drar.. jeg vet rett og slett ikke om jeg kommer til å takle det! Han er det beste som noen gang har skjedd meg, og jeg gjør hva som helst for at dette forholdet skal vare!..Hjelp...

Videoannonse
Annonse
Gjest lilly03
Skrevet

Mulig dette er feil forum å spørre om råd i, men det er da iallefall en start.

AnonymBruker
Skrevet

Du får flytte etter han da?

Anonym poster: ace937610c0d8ada9b508b76e4858c54

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vent på han. Et avstandsforhold i så ung alder og med den avstanden kommer ikke til å fungere. Nyt å være singel og lev livet :) Han kommer dessverre neppe til å sitte trofast å tenke på deg i Australia.

Hilsen en som selv var i Australia ett år.

Anonym poster: a8d471a8761f5fdf5514f763adb3b6f2

Gjest lilly03
Skrevet

Du får flytte etter han da?

Anonym poster: ace937610c0d8ada9b508b76e4858c54

Ja, det er en mulighet.. men jeg føler at jeg blir stående i veien for han. Dette er noe han virkelig har lyst til, og da vil ikke jeg ødelegge for han.. synes dette er utrolig vanskelig
Gjest lilly03
Skrevet

Ikke vent på han. Et avstandsforhold i så ung alder og med den avstanden kommer ikke til å fungere. Nyt å være singel og lev livet :) Han kommer dessverre neppe til å sitte trofast å tenke på deg i Australia.

Hilsen en som selv var i Australia ett år.

Anonym poster: a8d471a8761f5fdf5514f763adb3b6f2

Det er akkurat dette jeg tenker selv.. men det gjør så vondt! Så vanskelig å forklare hvordan denne situasjonen egentlig er.. :( Men mulig dette er til det beste!
AnonymBruker
Skrevet

Begynner han på H?:)

Anonym poster: 88542f994ef386da6498ef991a55f8d4

AnonymBruker
Skrevet

Og etternavnet på S?;)

Anonym poster: 88542f994ef386da6498ef991a55f8d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...