Gå til innhold

Eks-glamourmodeller/bloggere med eksponeringsbehov

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det slår meg at flere eks-glamourmodeller stadig har et behov for å forklare sin fortid, hvorfor de valgte som de gjorde, og at de tar slik avstand fra livet de levde da. Så blir det stille en liten stund, så er det på'n igjen med nye oppslag, blogginnlegg, og gjerne en bok.

Er det bare meg, eller virker det som om de fortsatt har et behov for oppmerksomhet?

Det er jo mange år siden disse var glam-modeller, og selv om de har lagt om livene sine, er det med ujevne mellomrom fortsatt oppslag, og jeg undrer meg litt om hvor interessant er det egentlig for omverdenen, når mange av disse har mye av den samme bakgrunnen?

Helene Rask psykiske vanskelige oppvekst i en stor ungeflokk og syke far ble nevnt flere ganger på TV her om dagen, undres over hvorvidt han setter pris på det.

Og Lene Alexandra har jo løyet om at hun og Aylar har hatt sex med R.Williams før, da undrer jeg meg over om denne gruppevoldtekten venninna hennes fortalte om, er sann.

Nå er jo dette på forsiden av de fleste nettaviser, som en stor nyhet. Jeg lurer på om det sier mest om mediene.

Og disse halvkjente bloggerne som kommer med bok, som enten forteller om sine perfekte liv, eller alle sine problemer.

Hvor interessant er egentlig dette? Synspunkter?

,

Anonym poster: e1b510a515f92c67658f6d8d3e7c801e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det slår meg at flere eks-glamourmodeller stadig har et behov for å forklare sin fortid, hvorfor de valgte som de gjorde, og at de tar slik avstand fra livet de levde da. Så blir det stille en liten stund, så er det på'n igjen med nye oppslag, blogginnlegg, og gjerne en bok.

Er det bare meg, eller virker det som om de fortsatt har et behov for oppmerksomhet?

Det er jo mange år siden disse var glam-modeller, og selv om de har lagt om livene sine, er det med ujevne mellomrom fortsatt oppslag, og jeg undrer meg litt om hvor interessant er det egentlig for omverdenen, når mange av disse har mye av den samme bakgrunnen?

Helene Rask psykiske vanskelige oppvekst i en stor ungeflokk og syke far ble nevnt flere ganger på TV her om dagen, undres over hvorvidt han setter pris på det.

Og Lene Alexandra har jo løyet om at hun og Aylar har hatt sex med R.Williams før, da undrer jeg meg over om denne gruppevoldtekten venninna hennes fortalte om, er sann.

Nå er jo dette på forsiden av de fleste nettaviser, som en stor nyhet. Jeg lurer på om det sier mest om mediene.

Og disse halvkjente bloggerne som kommer med bok, som enten forteller om sine perfekte liv, eller alle sine problemer.

,

Aner ikke, jeg leser ikke slikt, ikke hørt om noe av du skrev om ovenfor. Ikke leser jeg blogger heller, men disse bloggerne tjener jo visstnok masse penger så da er det vel naturlig at man prøver å få mest mulig penger og skriver en bok i tillegg.

Anonym poster: d5b1ac5801b46d426de5294b31fb0be9

AnonymBruker
Skrevet

De vil sikkert forsvare sine dumheter i fortiden, ta et oppgjør sikkert? Nei, ikke vet jeg. De var kjente før og vil sikkert beholde kjendisstatusen. Nå er ikke norske kjendiser så kjente da, men de prøver.

Anonym poster: 345e9fc66391a5e938b68a22a2c412a4

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er tøft gjort av de jeg!

Anonym poster: 2309ca539bf79e48200a5b1673f9bda9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke til å stikke under en stol at mange glamourmodeller har blitt misbrukt og har en dramatisk fortid. Synes det er tøft av dem å snakke om det og at de tar et oppgjør med fortiden. Alle fortjener en ny sjanse, selv om de gjør noe de kanskje angrer på. Så program med Aylar, og hun skammet seg grundig for sine nakenstunt. Jeg får mer respekt for de som forteller om sin fortid, men jeg orker ikke lese mange bøker og blogger for det.

Bortsett fra det synes jeg det er idiotisk av deg å mistenke Lene Alexandra for å lyve om en gruppevoldtekt bare fordi de sa de hadde hatt sex med Robbie. SKJERP DEG!

Anonym poster: ccf0bf6d454a1f753c2f117dc2242cd9

• Liker 8
Skrevet (endret)

Jeg er så enig med deg TS. Jeg er bokstavelig talt drittlei av alle disse tidligere glamourmodellene som kommer i media og skal fortelle om alt mulig rart. Enkelte mennesker mangler virkelig grenser for hva man deler med andre og hva som burde holdes privat. Jeg kan ikke si noe om hvorvidt det de sier stemmer eller ikke, men for min del virker det som om dette er en måte å forbli i rampelyset. Jeg tror mange av disse damene er avhengige av oppmerksomhet enda, selv om de har valgt å gå videre i livet. Dette gjelder forsåvidt ikke bare glamourmodeller, men også andre avdankete kjendiser. Et annet kjempegodt eksempel er Hank von Helvete.

Endret av Samaysa
AnonymBruker
Skrevet

Bak disse damene/jentene står der bakmenn som har pusha dem også. Hvem ga dem dop? Og hvem ba dem kle av seg og lokka med masse penger. En stor skam av menn som utnytter umodne og unge jenter på denne måten. Er de som bør skamme seg, bakmennene som er stor skyld i dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bortsett fra det synes jeg det er idiotisk av deg å mistenke Lene Alexandra for å lyve om en gruppevoldtekt bare fordi de sa de hadde hatt sex med Robbie. SKJERP DEG!

Synes ikke det er så merkelig at man kan undre seg over det.

Det er mye dramatikk disse glam-modellene serverer, og jeg lurer jo litt på hvorfor de har et slikt stort behov for å fortelle hele Norges befolkning om alle disse dramatiske historiene. Klart mye av det er for å selge bøkene sine. Er alt sammen sant, er det trist, men hvorfor alle disse intervjuene, denne totale blottstillelsen av, og dette behovet for at hele Norge skal vite noe så privat?

Skrevet

Synes ikke det er så merkelig at man kan undre seg over det.

Det er mye dramatikk disse glam-modellene serverer, og jeg lurer jo litt på hvorfor de har et slikt stort behov for å fortelle hele Norges befolkning om alle disse dramatiske historiene. Klart mye av det er for å selge bøkene sine. Er alt sammen sant, er det trist, men hvorfor alle disse intervjuene, denne totale blottstillelsen av, og dette behovet for at hele Norge skal vite noe så privat?

Har de egentlig så mye annet å komme med?

Ingen av dem har vel noen spesielle talenter.

• Liker 1
Skrevet

,

Selvsagt har de behov for oppmerksomhet. Det er jo slik de tjener penge ditt hønsehode.

-Leo

Gjest MamaQuilla
Skrevet

Det er vel en moderne form for botsøvelse.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke til å stikke under en stol at mange glamourmodeller har blitt misbrukt og har en dramatisk fortid. Synes det er tøft av dem å snakke om det og at de tar et oppgjør med fortiden. Alle fortjener en ny sjanse, selv om de gjør noe de kanskje angrer på. Så program med Aylar, og hun skammet seg grundig for sine nakenstunt. Jeg får mer respekt for de som forteller om sin fortid, men jeg orker ikke lese mange bøker og blogger for det.

Hørt historien om ulven kommer, ulven kommer?

Når noen blir tatt i løgn er det vanskelig å tro de neste gang, selv om de kanskje faktisk mener det.

Anonym poster: ceaf3542847ec7722e2613363611345e

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde fått mer respekt hvis de hadde eid fortiden sin.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel en moderne form for botsøvelse.

Tror jeg ikke et sekund på. Jeg tror det rett og slett dreier seg om eksponeringsbehov og en umettelig bekreftelsestrang fra andre mennesker. Jeg er også dritt lei av å høre hønshjerner legge ut i det vide og det brede om alle feilene de gjorde for 5 år siden. Seriøst, de var ikke umyndige småunger da de stilte opp nakne i et manneblad som 24 åringer. De var voksne mennesker som åpenbart hadde et grenseløst oppmerksomhetsbehov. Og i mangel på ekte talent valgte de å spille på det eneste de hadde, nemlig kroppen sin. At de "står" fram i etterkant og skal advare andre airheads om å gjøre de samme "feilene" som dem fremstår som patetisk og irriterende.

Anonym poster: 5772b8ab122b14196bf35e7b49d52edd

AnonymBruker
Skrevet

Naive jenter blir lurt av menn med penger og makt. De tror de skal bli berømte, men å bli berømt for sin nakenhet og silikonpupper kan aldri blir bra. Dumt at naive jenter tror dette. Hvis jenter ikke var så lettlurte, og heller valgte kle på seg, så ville menn respektert de mer også, men noen steder må jo menn se nakne damer for å sløye laksen sin, så da er jo naive jenter lett å lure til slike jobber. De burde forbud det, og blader skulle ikke fått vist slike halvnakne damer heller. Det påvirker i feil retning og vi kan bare glemme likestilling når kvinner skal fremstilles som sexobjekter uansett hvilke yrke de har.

AnonymBruker
Skrevet

Naive jenter blir lurt av menn med penger og makt. De tror de skal bli berømte, men å bli berømt for sin nakenhet og silikonpupper kan aldri blir bra. Dumt at naive jenter tror dette. Hvis jenter ikke var så lettlurte, og heller valgte kle på seg, så ville menn respektert de mer også, men noen steder må jo menn se nakne damer for å sløye laksen sin, så da er jo naive jenter lett å lure til slike jobber. De burde forbud det, og blader skulle ikke fått vist slike halvnakne damer heller. Det påvirker i feil retning og vi kan bare glemme likestilling når kvinner skal fremstilles som sexobjekter uansett hvilke yrke de har.

Dette er det største våset jeg har lest noensinne.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er det største våset jeg har lest noensinne.

Hvorfor det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...