Gå til innhold

Hvilke KG brukere gjør det mest gøy her inne?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Etter uttalige diskusjoner, krangler etc....lurer jeg på. Hvilke KG brukere trenger vi her inne?Hvem gjør det interessant her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:roll:

En ting er spørsmål som "hvem leker du mest med på KG" men dette her gidder jeg ikke delta på! :-?

Takk for oppmerksomheten :bukke:

Skrevet

KG trenger alle brukerne sine de, for det er helheten som gjør det interessant å være her. :wink:

Skrevet

Jeg synes det er sammensetningen av brukere her på KG som gjør det verd å være her. De aller fleste bidrar positivt på sin måte, enten fordi de gjør det gøy, eller fordi de har andre kvaliteter. Noen få bidrar til sur stemning og personstrider, og det er trist.

Gjest gjest (eller :-) anna)
Skrevet

Ikke for å henge ut noen, men jeg synes faktisk at "gjest" bør skjerpe seg litt nå.

Det er jo ingen sammenheng i det du skriver... ene dagen mener du noe og andre dagen mener du noe annet..

(sårri kunne ikke dy meg... fniiis)

Gjest Anonymous
Skrevet

:roll: Tråden om hvem du liker best på KG ble kritisert- denne tar vel kaka da.

hvorfor i alle dager vil du vite det

Skrevet
Sexy Sadie er savnet.

Ja, hvor er den galne kjærringen :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet
:roll: Tråden om hvem du liker best på KG ble kritisert- denne tar vel kaka da.

hvorfor i alle dager vil du vite det

Enig, denne tråden tror jeg raskt kan utvikle seg til å bli en hetse-tråd.

Skrevet

Liker de fleste her inne jeg :-)

Skrevet
Ikke for å henge ut noen, men jeg synes faktisk at "gjest" bør skjerpe seg litt nå.

Det er jo ingen sammenheng i det du skriver... ene dagen mener du noe og andre dagen mener du noe annet..

Ikke jeg heller må bare kommentere den. Hvordan kan du skille 'gjester fra hverandre'. Det er en utrolig uheldig påstand du kommer med der.

:bukke:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Føler på en måte at jeg "kjenner" de fleste her nå og jeg liker de aller fleste her jeg :-)

Skrevet

Jeg synes de fleste bidrar med mye interessant.

Selvfølgelig har jeg mine favoritter her på KG, men det blir litt feil og navngi dem.

Andre igjen, har jeg ingenting til overs for, men de bare overser jeg. :tunge1:

Gjest Pjusk
Skrevet

Ikke jeg heller må bare kommentere den. Hvordan kan du skille 'gjester fra hverandre'. Det er en utrolig uheldig påstand du kommer med der.

:bukke:

Jeg tror det var det som var meningen... Litt ironisk liksom...

Skrevet

Synes slike tråder er litt fjerne :o

Skrevet

Hehe! Utrolig morsomt! :hoho:

Skrevet

Hvis man drar inn filosofien, så må det jo bli MEG. Hvis jeg ikke hadde vært her, hadde jeg heller ikke hatt det gøy her..

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvilket tema man er inne på? Noen temaer blir man jo bedre kjent enn andre, fordi det er færre som er inne og svarer. Og så er det vel slik at man liker en del som tenker i de samme baner som seg?

Er også glad i folk som starter nye tråder jeg, for det holder forumet levende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...