AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Kjæresten min dumpa meg rett og slett ved å slutte å ta kontakt og satset på at jeg tok hintet. Han later som om det ikke er noe å snakke om, når jeg spør ham hva faen som skjedde, så bare svarer han ikke. Han åpner ikke døra når jeg ringer på, når jeg møter ham ute blant folk bare stikker han sin vei. Vi var sammen et halvt år, kjent hverandre i 4 år, vi skulle flytte sammen og få familie etterhvert, bestemt hvor vi skulle bo, og han bare dumper meg med å ikke si noe til meg. Hvordan er det mulig tenker dere? Han bare slutta å ta telefonen, slutta å svare på sms, slutta å åpne når jeg kom. Jeg skjønner ikke at han bare kan gå videre slik, over natta, skjønner ikke hva jeg skal si, føler meg så dum når jeg vil spørre hva i alle dager som skjedde, han later jo bare som om det ikke er noe å snakke om......... jeg sitter bare igjen med masse spørsmål og tvil? Det er 2 måneder siden vi snakket sammen sist. Jeg så ham på butikken forrige uke, og jeg spurte ham hva jeg hadde gjort, hva som hadde skjedd? Han bare så på meg og overså meg og gikk, som om jeg var en fremmed. Skjønner ingenting. Anonym poster: 5dabc8379e423b650007cd76571ecc39
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Jeg er 26 og han er 34. Tro det eller ei, det høres liksom ut som noe drit fra barneskolen, ikke sant? Mitt problem er at jeg klarer ikke å gi slipp på dette, jeg har ikke omstilt meg til situasjonen NÅ liksom, er jeg singel, er jeg ikke singel, hva i alle dager skjedde, han bare glapp ut som sand mellom fingrene på meg og ingenting jeg gjør gir meg noen svar? Er det normalt å bare gjøre slik? Hvordan er dette mulig? Å gå fra å være kjærester, ha sex sammen ene kvelden, være kjærester, sove sammen, kysse når jeg gikk derfra, til etter det ikke snakke sammen på uker og måneder! Jeg var så desperat de første par ukene, ringte, sendte sms, ble full og sendte kleine romantiske sms, ringte, dro på besøk, han bare overser meg. Jeg skjønner alvorlig talt ingenting =( Anonym poster: c23dc265aafd7560437e330abc85f106
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 Jeg gjør det ikke nå, men tidligere sendte jeg massevis av sms, erklærte mitt savn og kjærlighet, og alt.. Virkelig la meg flat og logra som en hund, og ingenting. Hvis han ville gjøre det slutt, så synes jeg faktisk at jg fortjente å få sagt det til meg, jeg er ikke noen idiot som ikke takler å bli dumpa, jeg er faktisk en normal vanlig jente som nå lurer på hva som skjedde og ikke aner noen ting. Anonym poster: c23dc265aafd7560437e330abc85f106
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #5 Skrevet 23. april 2013 Rimelig harry oppførsel av han. Slikt gjør man bare ikke. Om han ikke følte for å forklare der og da, så kunne han i det minste si "kan ikke snakke nå men vi snakkes senere" og så tatt det opp med deg. Han er/var kanskje villig til å forklare også, men så gikk du berserk med meldinger ol, og det var nok ingen god ide (ikke lett å la være, men produktivt er det ikke). Bare la være å snakke med han og styr unna han, så får du nok ant svar etter hvert. Men så lenge du maser, så vil han bare sky unna deg. Anonym poster: 743f0b43bc5f746db2af9c46d54faafc
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #6 Skrevet 23. april 2013 Rimelig harry oppførsel av han. Slikt gjør man bare ikke. Om han ikke følte for å forklare der og da, så kunne han i det minste si "kan ikke snakke nå men vi snakkes senere" og så tatt det opp med deg. Han er/var kanskje villig til å forklare også, men så gikk du berserk med meldinger ol, og det var nok ingen god ide (ikke lett å la være, men produktivt er det ikke). Bare la være å snakke med han og styr unna han, så får du nok ant svar etter hvert. Men så lenge du maser, så vil han bare sky unna deg. Anonym poster: 743f0b43bc5f746db2af9c46d54faafc Jeg har sluttet nå, men altså.. ja.. jeg burde kanskje ikke mast på ham, men der og da skjønte jeg ingenting. "Hvorfor svarer ikke typen min?" var liksom tankr jeg hadde. Det slo meg ikke før etter n stund at han kanskje ikke vil svare i det hele tatt. De siste ukene har jeg ikke sendt sms eller ringt, men da jeg møtte ham på butikken gikk jeg bort og spurte, han bare stakk. Anonym poster: c23dc265aafd7560437e330abc85f106
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #7 Skrevet 23. april 2013 Fyren høres ut som en komplett idiot. At han til og med overser deg i butikken, høres ut som han er mentalt sett 12 år gammel. Skjønner at det er vondt å bli dumpet slik, og det er jo mye vanskeligere å gå videre når man ikke har noen forklaring. Tror du bare må prøve å komme deg videre og glemme, en så umoden mann er det ikke noen fremtid med. Anonym poster: 35c053b095c0e3e224c2a574dc7134de 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #8 Skrevet 23. april 2013 Da er han ekstra harry Hva sier evnt felles venner da? Anonym poster: 743f0b43bc5f746db2af9c46d54faafc
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #9 Skrevet 23. april 2013 Jeg har sluttet nå, men altså.. ja.. jeg burde kanskje ikke mast på ham, men der og da skjønte jeg ingenting. "Hvorfor svarer ikke typen min?" var liksom tankr jeg hadde. Det slo meg ikke før etter n stund at han kanskje ikke vil svare i det hele tatt. De siste ukene har jeg ikke sendt sms eller ringt, men da jeg møtte ham på butikken gikk jeg bort og spurte, han bare stakk. Anonym poster: c23dc265aafd7560437e330abc85f106 Det er jo en helt normal reaksjon, ikke noe å tenke på. Det er utelukkende han som har oppført seg som en idiot ikke du. Anonym poster: 35c053b095c0e3e224c2a574dc7134de 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #10 Skrevet 23. april 2013 Rimelig harry oppførsel av han. Slikt gjør man bare ikke. Om han ikke følte for å forklare der og da, så kunne han i det minste si "kan ikke snakke nå men vi snakkes senere" og så tatt det opp med deg. Han er/var kanskje villig til å forklare også, men så gikk du berserk med meldinger ol, og det var nok ingen god ide (ikke lett å la være, men produktivt er det ikke). Bare la være å snakke med han og styr unna han, så får du nok ant svar etter hvert. Men så lenge du maser, så vil han bare sky unna deg. Anonym poster: 743f0b43bc5f746db2af9c46d54faafc Ja for dette er jo klart ts sin skyld. Stakkars mann som ble mast på. Anonym poster: 35c053b095c0e3e224c2a574dc7134de 2
Kraula Skrevet 23. april 2013 #11 Skrevet 23. april 2013 Han burde bli kysset av en steikepanne i fart. Fysj, for en trasig type! Husk: du fortjener bedre, mye bedre! 3
Sign Skrevet 23. april 2013 #12 Skrevet 23. april 2013 Utrolig barnslig og lite modent gjort. Jeg tror det beste du kan gjøre er å legge dette bak deg og gå videre. Jeg skjønner veldig godt at du ønsker en forklaring, det er da også helt naturlig og en oppegående mann ville gitt deg den forklaringen. Nå er tydeligvis din x ikke en oppegående mann, så jeg tror du ikke skal forvente å få en respektfull behandling. Jeg blir stadig like sjokkert over hvordan voksne mennesker oppfører seg, selv om jeg av erfaring vet at drittsekkoppførsel ikke har noen alder. Kan bare nevne at min x gjennom 16 år som jeg har barn med, nesten over natten endret seg og var utro med en annen. Da jeg oppdaget det og forsøkte å få en forklaring bare skygga han banen. Jeg fikk aldri noen fullgod forklaring på hva som hadde skjedd, hvorfor han var utro, hva jeg evt hadde gjort galt. Han ville ikke snakke om det, heller ikke ville han forholde seg til meg, mine spørsmål og min fortvilelse. Og det var en mann på over 40 år med to barn..... At han 3 år etter kom og ville forklare og beklage var litt i seneste laget for meg. Så mitt råd er å legge dette bak deg, gå videre uten å bruke mer energi på den dusten. Lykke til 1
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2013 #13 Skrevet 23. april 2013 Ja hva kan grunnen være er vel ikke godt å si. Det kan vel ut i fra hans oppførsel tenkes at det er en personlighetsforstyrrelse av en eller annen slag. Tilgi han i det stille og vær glad du er ute av hans liv.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #14 Skrevet 23. april 2013 Ja for dette er jo klart ts sin skyld. Stakkars mann som ble mast på. Anonym poster: 35c053b095c0e3e224c2a574dc7134de som du ser så mener jeg fyren er harry men vi kryssa hverandres innlegg, så det virket som hun hadde mast mer enn hun hadde gjort. Men når jeg fikk forklart nærmere, så ser jeg jo det at det er han som er gjøken her. Balleløs fyr. Anonym poster: 743f0b43bc5f746db2af9c46d54faafc
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #15 Skrevet 23. april 2013 Utrolig barnslig og lite modent gjort. Jeg tror det beste du kan gjøre er å legge dette bak deg og gå videre. Jeg skjønner veldig godt at du ønsker en forklaring, det er da også helt naturlig og en oppegående mann ville gitt deg den forklaringen. Nå er tydeligvis din x ikke en oppegående mann, så jeg tror du ikke skal forvente å få en respektfull behandling. Jeg blir stadig like sjokkert over hvordan voksne mennesker oppfører seg, selv om jeg av erfaring vet at drittsekkoppførsel ikke har noen alder. Kan bare nevne at min x gjennom 16 år som jeg har barn med, nesten over natten endret seg og var utro med en annen. Da jeg oppdaget det og forsøkte å få en forklaring bare skygga han banen. Jeg fikk aldri noen fullgod forklaring på hva som hadde skjedd, hvorfor han var utro, hva jeg evt hadde gjort galt. Han ville ikke snakke om det, heller ikke ville han forholde seg til meg, mine spørsmål og min fortvilelse. Og det var en mann på over 40 år med to barn..... At han 3 år etter kom og ville forklare og beklage var litt i seneste laget for meg. Så mitt råd er å legge dette bak deg, gå videre uten å bruke mer energi på den dusten. Lykke til Han ville forklare etter 3 år?? Hva er det som feiler disse menneskene? Anonym poster: 35c053b095c0e3e224c2a574dc7134de
Ulla Ullsokk Skrevet 23. april 2013 #16 Skrevet 23. april 2013 Enkelt: han er en svak pingle og du skal være glad du ikke fikk barn med han, sånne folk duger ikke som foreldre. Jeg hadde også dødd etter svar, men her tror jeg det eneste svaret er at han ikke tør å oppføre seg som en mann. Hundre prosent usexy! Legg det bak deg og se framover, uansett hva han sier, så er han en dust! Og han som kom tre år senere og ville forklare, hjelpes! Han angret seg vel, da, og hadde fått flydd fra seg litt!
Ferny Skrevet 23. april 2013 #17 Skrevet 23. april 2013 Merkelig oppførsel. Han har ikke grunn til å være sint/ignorere deg da? Har du gått bak ryggen hans? Vært utro, løyet.... eller noe? Det er eneste legitime grunnen for en slik oppførsel, tenker jeg. For dersom dere har vært kjærester (...??), og han velger å avslutte ting gjennom å ignorere deg uten at du har gjort noe galt - han høres mildt sagt ut som en psykopat.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2013 #18 Skrevet 23. april 2013 Jeg er 26 og han er 34. Tro det eller ei, det høres liksom ut som noe drit fra barneskolen, ikke sant? Mitt problem er at jeg klarer ikke å gi slipp på dette, jeg har ikke omstilt meg til situasjonen NÅ liksom, er jeg singel, er jeg ikke singel, hva i alle dager skjedde, han bare glapp ut som sand mellom fingrene på meg og ingenting jeg gjør gir meg noen svar? Er det normalt å bare gjøre slik? Hvordan er dette mulig? Å gå fra å være kjærester, ha sex sammen ene kvelden, være kjærester, sove sammen, kysse når jeg gikk derfra, til etter det ikke snakke sammen på uker og måneder! Jeg var så desperat de første par ukene, ringte, sendte sms, ble full og sendte kleine romantiske sms, ringte, dro på besøk, han bare overser meg. Jeg skjønner alvorlig talt ingenting =( Anonym poster: c23dc265aafd7560437e330abc85f106 Han er 34???? Det er en grunn for at den slags typer går etter langt yngre damer. Vær glad du kom deg unna og finn en normal type. Ikke sitt og analyser og tenk over hva du har gjort eller ikke. Der er ingenting å lure på du er fri, singel, og vær glad til. Det er den mannen som det er noe galt med, og du kommer aldri til å få noen klare svar. Det er bare slik en del halvpsykoer oppfører seg. Finn deg en normal gutt på din egen alder.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2013 #19 Skrevet 23. april 2013 om ts var utro eller noe, hadde hun nok tenkt seg til hvorfor han gjør det, hun sier jo det nærmest kom over natt. Ts, han der er en idiot og et svin, la ham gå, du vil ikke ha det der.
Papirbit Skrevet 23. april 2013 #20 Skrevet 23. april 2013 Han høres ut som litt av en tosk! Men jeg lurer på om dere har definert dette forholdet egentlig. Var dere offisielt sammen? Ja,det høres barnslig ut å måtte forkynne det for verden,men personlig syns jeg denne "Jeg vet hva han føler fordi han er min sjelvenn"- tankegangen er tull. Kommunikasjonen skal være åpen, og hvis noe ikke er sagt, så telles det ikke heller.(bortsett fra ting som er selvfølge naturligvis) Kan godt være at han så på dere som noen som "holder på" eller "dater" og plutselig ble du litt for ivrig med tekstingen og praten at han bestemte seg for å trekke seg unna,med halen mellom beina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå