AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Sambo har siden august 2012 snakket om at han skal fri. Han sier han gleder seg, at han ser det for seg osv. Jeg ar funnet masse datoer der jeg trodde han skulle fri. Bygger opp forventningene for nyttår/bursdagen min osv.. Men det skjer ikke, og jeg kjenner jeg blir irritert.. Hvorfor gi meg forhåpninger? Jeg har spurt om det aldri skjer, da sier han at det skjer når jeg minst venter det. Hvordan kan jeg slutte å håpe? Nesteuke reiser vi på tur, og jeg blir så skuffet hvis ikke.. Hjelp! Trenger sårt råd.. Kjenner det går utover humøret mitt å håpe for så å bli skuffa.. Anonym poster: c3cb5ab17c1e5d1c9de181145436c3f2 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Sambo har siden august 2012 snakket om at han skal fri. Han sier han gleder seg, at han ser det for seg osv. Jeg ar funnet masse datoer der jeg trodde han skulle fri. Bygger opp forventningene for nyttår/bursdagen min osv.. Men det skjer ikke, og jeg kjenner jeg blir irritert.. Hvorfor gi meg forhåpninger? Jeg har spurt om det aldri skjer, da sier han at det skjer når jeg minst venter det. Hvordan kan jeg slutte å håpe? Nesteuke reiser vi på tur, og jeg blir så skuffet hvis ikke.. Hjelp! Trenger sårt råd.. Kjenner det går utover humøret mitt å håpe for så å bli skuffa.. Anonym poster: c3cb5ab17c1e5d1c9de181145436c3f2 Er det ikke nok å vite at han en gang vil gifte seg med deg? Hvorfor stresse slik? Og å prøve å finne datoer hvor du tenker at han kommer til å fri er latterlig. Stress ned og vær glad for det du har. Anonym poster: b1cbc501d78c4e5c23c050ee4b20dced 2
hilde1 Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Det er vel ikke det svaret ts trenger.. Jeg er i samme situasjon, råd tas imot med stor takk!
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 Gi ham en frist. Hvis han ikke frir i løpet av åres så er det slutt. Så seriøs må det forventes at han er.
Gjest Lille-pus Skrevet 23. april 2013 #5 Skrevet 23. april 2013 Er det ikke nok å vite at han en gang vil gifte seg med deg? Hvorfor stresse slik? Og å prøve å finne datoer hvor du tenker at han kommer til å fri er latterlig. Stress ned og vær glad for det du har. Anonym poster: b1cbc501d78c4e5c23c050ee4b20dced Det er vel ikke det svaret ts trenger.. Jeg er i samme situasjon, råd tas imot med stor takk! Jo, jeg tror faktisk at akkurat det svaret TS fikk fra AB var det svaret hun trenger. At det nok ikke er det svaret hun ønsker er jo en helt annen sak. En alternativt løsning på 'problemet' er jo faktisk at TS selv frir. 7
Amarinda Skrevet 23. april 2013 #6 Skrevet 23. april 2013 Hmm, du har jo ikke ventet i ett år enda, TS. Smør deg med tålmodighet. Og til deg som ber henne om å gjøre det slutt om han ikke frir innen året er over, vil man virkelig gifte seg med en man kun vil være sammen med om han frir akkurat når deg passer for deg selv? La han få finne tidspunktet selv, men som sagt, fri selv om du ikke orker å vente Jeg har forøvrig flere venninner som har fått beskjed av sine kjære om at de ikke vil gifte seg enda, eller at de ikke må fri selv, og de har da blitt fridd til, mannen ville bare finne det perfekte tidspunktet
Gjest Skrevet 23. april 2013 #7 Skrevet 23. april 2013 Kanskje han skjønner at du går rundt og venter på det,og heller vil overraske deg når du minst venter det?
Gummiloppa Skrevet 23. april 2013 #8 Skrevet 23. april 2013 Er ikke lett det der altså, er i samme båt selv. I oktober i fjor sa han at han kommer til å fri i løpet av 2 år, så her kan det egentlig skje når som helst. Jeg stresser ikke med det, men når man vet at det kommer til å skje før eller senere så blir man jo litt gira
Gjest gjest Skrevet 25. april 2013 #9 Skrevet 25. april 2013 Er ikke lett det der altså, er i samme båt selv. I oktober i fjor sa han at han kommer til å fri i løpet av 2 år, så her kan det egentlig skje når som helst. Jeg stresser ikke med det, men når man vet at det kommer til å skje før eller senere så blir man jo litt gira Jeg er der selv også! Råd mottas med takk!
Kjempeliten Skrevet 25. april 2013 #10 Skrevet 25. april 2013 Jeg ser ikke helt poenget med å si at man kommer til å fri en gang, enten kan man vente med å si det til man faktisk skal fri, eller så kan man bare fri med en gang når man først har bestemt seg at man skal gjøre det. Men det er nå bare min mening, folk gjør jo som de vil. Men uansett ville jeg ikke sett på det som noe særlig negativt. At han snakker om det betyr vel at han faktisk er seriøs ang. forholdet. Hadde vel vært "verre" om han ikke fridde i det hele tatt, om det å gifte dere er noe som er viktig i deres forhold. Når han først har bestemt seg for å gjøre det på den måten der så får du nok bare vente å se. Han har jo allerede lovt deg noe, så du har jo bare noe å se frem til! 1
hilde1 Skrevet 29. april 2013 #12 Skrevet 29. april 2013 Der er ikke bare til å fri selv. Det handler om bekreftelse.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #13 Skrevet 29. april 2013 bekreftelse? jeg skjnte ikke helt den der men... Anonym poster: 73ff99e6e8d0671950d3fa38e3a233aa 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #14 Skrevet 29. april 2013 Litt off-topic men hvorfor i all verden vil folk bli fridd til på bursdager og høydager? På årsdagen for da forholdet ble offisielt kan jeg forstå, men om jeg noen gang blir fridd til vil jeg ha min egen spesielle dag, ikke en dag jeg må "dele" med noe annet, jul, nyttår, etc. Anonym poster: 3910c334a861b2f24bbd62ebd5aa5ca9 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #15 Skrevet 29. april 2013 Der er ikke bare til å fri selv. Det handler om bekreftelse. Du får jo en enorm bekreftelse når han svarer JA! Anonym poster: 7919a66a2dd0d8c63e9a42055f3755db 1
Vonm Skrevet 29. april 2013 #16 Skrevet 29. april 2013 Jeg hadde vært kjempeglad hadde jeg vist at typen skulle fri, jeg ville slappet av og bare latt meg blitt overasket når det først skjer. Jeg føler jeg ville latt det skje når det skjer, da blir det mere spesielt. Hadde jeg gått og ventet på det, hadde jeg endt med og tenkt ''hvorfor idag, hvorfor ikke før på de andre datoene''. Nei, nyyt at han vil gifte seg med deg, du er heldig som har en slik en! 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #17 Skrevet 30. april 2013 Jeg er heldig ja:) men hvordan kan jeg la være å tenke på det? Er det noen metode? Han sa igjen igår at han gledet seg til å fri.. Anonym poster: c3cb5ab17c1e5d1c9de181145436c3f2
Gummiloppa Skrevet 30. april 2013 #18 Skrevet 30. april 2013 Jeg er heldig ja:) men hvordan kan jeg la være å tenke på det? Er det noen metode? Han sa igjen igår at han gledet seg til å fri.. Anonym poster: c3cb5ab17c1e5d1c9de181145436c3f2 Sneaky gutter altså! Min sier bare at når vi gifter oss skal han gjøre sånn og sånn, men det skjer jo aldri noe. De setter oss jo bare på pinebenken av å drive på sånn!
hjärterdam Skrevet 30. april 2013 #19 Skrevet 30. april 2013 Men er dere virkelig så utrygge på den dere skal gifte dere med at dere går rundt og føler dere ikke får bekreftelse fordi han ikke frir? Er det ikke nok å vite at det vil skje? Om dere har hastverk - så ta tak i ting selv, det funker det og
Gjest Miranda2011 Skrevet 30. april 2013 #20 Skrevet 30. april 2013 Sambo har siden august 2012 snakket om at han skal fri. Han sier han gleder seg, at han ser det for seg osv. Jeg ar funnet masse datoer der jeg trodde han skulle fri. Bygger opp forventningene for nyttår/bursdagen min osv.. Men det skjer ikke, og jeg kjenner jeg blir irritert.. Hvorfor gi meg forhåpninger? Jeg har spurt om det aldri skjer, da sier han at det skjer når jeg minst venter det. Hvordan kan jeg slutte å håpe? Nesteuke reiser vi på tur, og jeg blir så skuffet hvis ikke.. Hjelp! Trenger sårt råd.. Kjenner det går utover humøret mitt å håpe for så å bli skuffa.. Anonym poster: c3cb5ab17c1e5d1c9de181145436c3f2 Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å prøve å få det ut av tankene. Det kommer når han er klar for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå