AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Jeg føler jeg har gått litt fast i den gamle tralten i klesveien, og vil gjerne ha inspirasjon og bilder fra dere som er moteinteresserte og dere som måtte ha en god idé. Litt om meg. Jeg er en kvinne mellom 26 og 34 år. Jeg jobber stillesittende og med PC i et "ungt" miljø, det er lite kvinner i drakt her, og et par menn som bruker dress uten slips. Jeg har timeglassformen med litt tung byste og mye lår og rumpe. Jeg er litt større, men nekter å kalle meg overvektig, selv om BMI hopper fra 26 til 27 og tilbake til 26. Jeg liker å gå med høye hæler. Jeg har langt hår. Jeg har håret oftest i høy hestehale, og har en kjedelig jobbuniform til tider. Jeg er flink nok til å variere, men jeg har mine trygge plagg om dere skjønner. Jeg liker å sminke meg og pynte meg. Jeg lengter etter ny inspirasjon, men ser at jeg ofte faller i gamle vaner når jeg leser motemagasiner eller ser etter klær i butikker eller i nettbutikker. Kan dere gi meg ny inspirasjon? Lat som om dere skal bestemme et eller flere antrekk som kan passe meg på jobb og vis bilder og hva dere synes er kult. Tusen takk! Anonym poster: f021b8480f873b0baee9176a0ec70fe0 Anonym poster: f021b8480f873b0baee9176a0ec70fe0
Charlene87 Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Bruk kjeder, bruk smykker! det setter mer preg på antrekket! Jeg har en kjempefin kjole som passer å gå med tykke strømper , også tar jeg en magebelte og et fint kjede:-) når det kommer til hår så kan du prøve deg på fletter. det er masse inspirasjon fra youtube
Gjest Nanne70 Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Jeg synes denne jenta her kler seg på en flott måte i forhold til formene sine! Synes det er supert at hun ikke kun tenker på hva som er mest mulig flatterende, men tør å eksperimentere litt.
Elanore Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Bumper denne da jeg tror det er flere som har gode tips til det å fornye stilen sin. Jeg liker å ha gode basisplagg som lett kan kombineres med mye forsjellig. Smykker og tilbehør generelt er også VELDIG lurt å ha, særlig de som kan settes sammen med mange forskjellige stiler. Synes sistnevnte er en trygg og god måte å bevege seg litt ut av det "samme gamle" som gjerne blir litt kjedelig. Hva er dine trygge plagg, forresten? Lettere å jobbe med det når man vet hva du liker og trives i. Spesielle farger du vil bruke/bruker mye?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #5 Skrevet 2. mai 2013 TS her, først - takk Nanne for mange fine inspirerende bildet. Skal vi se - trygge plagg. Jeg går mye med halvhøye hæler (5-10 cm). Jeg har et par sorte "dressbukser" med press, svarte blyantskjørt, samt en stram jeans i jevn mørkeblått som jeg føler er "ok" å kle opp til min type jobb, heller enn stonewashed. Jeg føler også selv at V-hals og åpne skjorter/bluser med topp under er en trygg greie. Med stor byste, noen ekstra kilo, så har jeg klamret meg til rådet om at V-hals slanker. Jeg trives med stor byste, og ønsker ikke å kle ned puppene, for de balanserer hoftene mine. Eller kanskje jeg bare innbiller meg det. Av farger så har jeg mye kjedelig i sort, hvitt og grått. Jeg kler veldig godt varme farger synes jeg selv. Turkis og babyblått er feks feil for meg, aprikos og lilla er riktigere for meg. Men jeg er ingen ekspert, så mulig jeg tar helt feil der. Smykker, dill og vesker har jeg mye av. Det er en større jentes bane, at smykker og vesker passer uten en tur i prøverommet, så der har jeg mye å velge imellom. Takk for bumpen, Elanore. Jeg gleder meg til kanskje flere svar og mer inspirasjon! Anonym poster: f021b8480f873b0baee9176a0ec70fe0 1
Wonders Skrevet 2. mai 2013 #6 Skrevet 2. mai 2013 (endret) Sko http://pinterest.com...inas-rainboots/ Klesstil http://pinterest.com...le-and-fashion/ Og alle heler kan byttes ut i mer fornuftig fottøy da ;D Kule strømper er et must! Endret 2. mai 2013 av Wonders
Girlinoslo34 Skrevet 2. mai 2013 #7 Skrevet 2. mai 2013 Wonders; hvor finner du alle disse klærne? Link tas i mot med takk. Klikket meg inn på pinterest, men fant ingen link til butikker/pris.. Mye fint der forresten 1
Wonders Skrevet 3. mai 2013 #8 Skrevet 3. mai 2013 Wonders; hvor finner du alle disse klærne? Link tas i mot med takk. Klikket meg inn på pinterest, men fant ingen link til butikker/pris.. Mye fint der forresten Etter du klikker på pinterest kan du igjen klikke på bildet og da kommer butikken opp noen ganger. Jeg henter mest inspirasjon, og ser i butikker her og der i Oslo/Akershus området. handler kun fra butikk, ikke nettet. Vero Moda, Only, Sorbet Coast Vivikes Cubsus Match Lindex Kappahl B-young InWear H&M Zara Oasis VIC
tosmåbarn Skrevet 3. mai 2013 #9 Skrevet 3. mai 2013 Helt enig i at det er lett å bli "stuck" i gamle vaner på motefronten! I hvert fall med to barn å tenke på, blir det liksom aldri tid til å innovere meg selv... Ser mange fine klær på pinterest, men de tilbyr liksom ikke klær som det blir nevnt her - det bruker jeg miinto.no til, de har MASSE fint til dame, herre og ikke minst barn + at de er flinke til å komme med stylingtips og inspirasjon! De har tydeligvis fått med seg noen kjendiser i det siste også - gøy å se hva de ville valgt, så kan man "snope" litt i deres moteverden også ( www.imiintoyou.no ) Hvilket "sommerkjøp" på motefronten er dere mest fornøyd med i år? - GLEDER meg til å kunne bruke skjørt igjen!! Brrr denne våren har vært kald!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå