Arwen Skrevet 1. april 2004 #1 Skrevet 1. april 2004 Jeg som trodde Rory skulle bli sammen med Dean igjen en gang. :cry: ble lei meg jeg..
Suzy Skrevet 1. april 2004 #2 Skrevet 1. april 2004 Vil ikke ha Dean! Vil ha Jess! Hvordan kan han bare dra sånn? Ser han ikke at det ville lønne seg å bøye litt av??? Dumme, dumme gutter Ok, så er jeg litt engasjert da... :oops:
blåveis Skrevet 1. april 2004 #3 Skrevet 1. april 2004 Blir så fortvilet over Jess.. Gutten har så mye potensiale, men er for trassig til å gjøre det enkelt for seg selv.. Og hva god idè var det egentlig for Dean å gifte seg.. ? Han er 18 år, har bare bodd hjemme hos mamma og pappa.. og har vært sammen med dama hvor lenge?.. under ett år i alle fall!!! Så dumme små barn skulle vært beskyttet mot seg selv!
aline Skrevet 1. april 2004 #4 Skrevet 1. april 2004 fikk ikke med meg gårsdagens episode jeg.... :-( Dean giftet seg? Jaja, synes Jess er mye mer spennende og sjarmerende lell jeg. Men Jess drar? er det det dere sier? hvor drar han da? og hvorfor? Er det slutt? hvorfor stopper ikke Rory ham?
Lizzie Skrevet 1. april 2004 #5 Skrevet 1. april 2004 Såvidt jeg skjønte var ikke Rory klar over at han dro i det hele tatt. Det blir vel tema neste uke det da... Men for Dean å gifte seg - det syns jeg var en tåpelig idé (som forhåpentligvis aldri blir gjennomført)
Suzy Skrevet 1. april 2004 #6 Skrevet 1. april 2004 Han bare satte seg på bussen uten å si noe til Rory.. Uff, det blir spennede å se hvordan dette går! :-(
Rannva Skrevet 1. april 2004 #7 Skrevet 1. april 2004 Æsj, jeg glemte Gilmore girls i går jeg. Må huske reprisen til helgen!!
Arwen Skrevet 1. april 2004 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2004 Klarte ikke dy meg, så har vært på hjemmesiden og lest hva som skjer videre. :-?
minniepus Skrevet 1. april 2004 #9 Skrevet 1. april 2004 Jeg tror Dean har fridd fordi dama var sur fordi han sloss med Jess, og da trodde dama at han var forelska i Rory. Jeg heier på Jess. Hva med Luke og Lorelai da?
Gjest Poirot Skrevet 1. april 2004 #10 Skrevet 1. april 2004 Pisseserie! Noe så FREKT (i serien blir det jo fremstilit som søtt) å snakke business med en kistebærer under begravelsen. :evil: (Sambo følger med, så jeg ser hva som skjer... )
nessi Skrevet 1. april 2004 #11 Skrevet 1. april 2004 Æsj' date=' jeg glemte Gilmore girls i går jeg. Må huske reprisen til helgen!![/quote'] Når går den i reprise?? Rakk ikke å se i går.
Arwen Skrevet 1. april 2004 Forfatter #12 Skrevet 1. april 2004 Noe så FREKT (i serien blir det jo fremstilit som søtt) å snakke business med en kistebærer under begravelsen. :evil: Det reagerte jeg på også :fy: til manusforfatterne
Nilma Skrevet 1. april 2004 #13 Skrevet 1. april 2004 Noe så FREKT (i serien blir det jo fremstilit som søtt) å snakke business med en kistebærer under begravelsen. :evil: Akkurat det reagerte jeg på også! Vanligvis synes jeg Gilmore Girls er riktig underholdende, men den scenen ble jeg fryktelig provosert av.
minniepus Skrevet 1. april 2004 #14 Skrevet 1. april 2004 Det reagerte jeg på også :fy: til manusforfatterne Ja, også irriterer det meg at det alltid er Jess som er den "slemme" og Rory den "snille" hvis de er uenige om noe. Det er litt amerikansk av og til (rart )
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #15 Skrevet 1. april 2004 Noe så FREKT (i serien blir det jo fremstilit som søtt) å snakke business med en kistebærer under begravelsen. :evil: Den biten syntes jeg var utrolig teit også.. Riktignok er Lorelei og Sukie noe sære, men slik ville de jo ikke oppført seg (ut i fra det bildet jeg har dannet meg av hvordan de skal være) Det brøt jo med alle former for normal oppførsel...! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #16 Skrevet 1. april 2004 dere er vel klar over at dette er en tv serie ?
Gjest lekebøll Skrevet 1. april 2004 #17 Skrevet 1. april 2004 dere er vel klar over at dette er en tv serie ? Det tenkte jeg også. :tusler ut igjen:
Arwen Skrevet 1. april 2004 Forfatter #18 Skrevet 1. april 2004 dere er vel klar over at dette er en tv serie ? :o tuller du? :klø: *forvirret*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå