Eføya Skrevet 5. juni 2002 #1 Skrevet 5. juni 2002 Tenkte jeg skulle starte en tråd for de av oss som skal gifte oss 29/6! Tanken er at vi kan holde hverandre oppdatert på hvordan vi ligger ann i planleggingen og alt mulig annet som måtte dette oss inn i løpet av disse siste hektiske ukene:) Nå hva sier dere jenter? Det kan da ikke bare være jeg som skal gifte meg denne dagen?
koz Skrevet 5. juni 2002 #2 Skrevet 5. juni 2002 Hei Ingvild; Neida, det er ikke bare du som skal gifte deg på denne spesielle dag. jeg skal altså også i ilden denne dagen:-) Det er sånn passe utenkelig ennå, men det begynner å slå meg at det nærmer seg med stormskritt... Har du alt under kontroll da? koz...
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #3 Skrevet 6. juni 2002 Skal også gifte meg 29. juni.. Tiden flyyyr! Og jeg begynner å stresse litt, det er så mye som ikke er klart enda. Har litt problemer med å finne sanger jeg vil bruke. Og jeg vil gjerne skrive en tale til min *mann* og mine foreldre, men jeg tviler på at jeg tør å fremføre den.. Har alt av klær klart til oss begge, bryllupskake, fotograf, frisør og gjesteliste klart. Mangler litt avklaring på serveringshjelp, og bestilling av mat.. Skal gifte oss i Nord Norge, så jeg får gjort så lite her jeg sitter nå.. Sikkert masse jeg har glemt, og som jeg ikke har tenkt på.. Hjelp... 12
wed 02 Skrevet 6. juni 2002 #4 Skrevet 6. juni 2002 Hei! Jeg skal også i ilden 29. juni... Vi har planlagt bryllupet ganske lenge, og man skulle tro det meste var i orden, men det er det ikke... Vi måtte bytte kirke plutselig, fordi den opprinnelige tiltenkte kirken skulle pusses opp (ikke lett å finne ny kirke med ledig tid akkurat den dagen - men vi fant til slutt kirke, men de hadde ikke prest!). Så var det brann på gården vi har leid til selskapslokaler, presten vi endelig fikk tak i er reist på ferie og kommer ikke hjem før om to uker (vi har ikke hatt noen samtaler med han enda...) og i går fikk jeg beskjed om at DJ'en vår også drar på ferie, uten at han har sagt noe til oss om det. Det er ikke bare enkelt å arrangere dette, må jeg si...
snoopy Skrevet 6. juni 2002 #5 Skrevet 6. juni 2002 Vi også skal gifte oss 29. juni!!! Begynner å glede meg veldig, var å prøvde kjolen i går, men den må tilpasses litt mer... Bunaden til min kjære er ikke ferdig, men det ordner seg nok. Ellers er det fortsatt en del ting som ikke er ordnet, f.eks. sanghefte og kirkeprogram...
Gjest perle Skrevet 6. juni 2002 #6 Skrevet 6. juni 2002 Vi skal også gifte oss 29. juni, og det nærmer seg med stormskritt, ja. Føler ikke helt at alt er under kontroll, men jeg tror det skal gå greit har ihvertfall fikset de store tingene, så får detaljene dukke opp etterhvert. holder på med kirkeprogram og bordplassering nå. Slett ikke lett å plasse alle sammen på en god måte.... Også har vi ikke bestilt kake ennå, hmm, må ringe imorgen.
Gjest lilletroll Skrevet 7. juni 2002 #7 Skrevet 7. juni 2002 JIPPI, endelig stod det 29.juni bruder i overskriften:) Ja, jeg skal også gifte meg da og gledergledergleder meg masse masse masse!!! Har INGEN nerver, og er sikker på at ALT går bra, og skulle ønske det var i dag:) Min tilkommende derimot bare gruer seg.... Tror alt er under kontroll nå fra den største ned til den minste ting, og det er deilig....for jeg liker at ting er i orden og under kontroll i GOD tid:) Jeg skal heller ikke gifte meg her jeg bor, og jeg drar allerede 14. juni, så for meg virker det liksom KJEMPE snart:) GLEDER MEG!!!12
Mrs. H Skrevet 7. juni 2002 #8 Skrevet 7. juni 2002 Vi også begynner å få ting under kontroll men det gjenstår litt småting som å få godkjent kirkeprogrammet og sy sammen sangheftet. Skal prøve kjolen min i morgen og det gruer jeg meg til - tenk om den ikke passer lenger??? Hjelp! Lykke til dere andre , det er ikke lenge igjen nå!!!
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #9 Skrevet 7. juni 2002 Heisann! Vi skal også gifte oss 29 juni, men vi skalgifte oss i Moskva. Gleder oss kjempemye!!! Lykke til alle sammen! Klem, Rossie
Nordlyset Skrevet 7. juni 2002 #10 Skrevet 7. juni 2002 Hei Brides! Det er tre uker igjen i morgen! Jeg føler at det meste er under kontroll. Hva skulle man ha gjort uten toastmastere?! Vi skal gifte oss i Nord Norge, og ha festen på et selskapslokale ute ved en isbre, Svartisen. Dit skal vi transporteres med båt. Det er så mye spennende å tenke på for tiden. Følelsene mine er et virrvarr, men så er det jo gode følelser da. Jeg kan få tårer i øynene bare jeg tenker på at dørene i kirka åpner seg, og jeg skal spankulere inn, oppstaset og fin. Og tenk på alle som kommer til festen kun for å feire DEG og din kjære! Jeg gleder meg! VI MÅ NYTE DENNE TIDA, JENTER! Den kommer ikke tilbake. NordLyset
Lili Skrevet 8. juni 2002 #11 Skrevet 8. juni 2002 Ja, 29. juni 2002 er ogsaa min lykkedag! Jeg stresser egentlig ikke i det hele tatt, ordner detajene etterhvert som de melder seg. I dag var i i kirka og snakket med damene som skal pynte for oss. Det blir blomster til rundt 2500 kr ... er dette mye eller ikke? Ellers bestilte jeg brudebuketten min i dag, den blir morsom og original, tror jeg. Vi har igjen aa bestemme vinene til menyen, trykke opp menyen og messeboekene og aa lage bordkort. Tida gaar saa fryktelig fort, men vi er hoevelig i rute! Stor Liliklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå