Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne en episode av Simpsons!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en venn satt å så Simpsons på Viasat 4 i går kveld, det var en episode om verdens undergang, apokalypsen. Det er en sene der hvor Homer skal vekke Lisa og Bart som ligger i et telt, og han bruker et slik "blåsehorn" (?) på magen sin, sinnsykt morsom sene som jeg gjerne skulle ha sett igjen.. :) Flere som så den? Vet dere hvordan jeg kan finne igjen episoden? Har lett på youtube, men det er som å finne nåla i høystakken. Noen som vet hvilken sesong Viasat 4 sender nå?

Anonym poster: 0d1f243f22ca9904e545333a63d73ff2

• 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Kan det være "Thank God it's doomsday" - sesong 16, episode 19. (GABF14)

Skrevet

Tråden er et år gammel. Sid sitter og drar opp en haug med gamle tråder, av en eller annen grunn...

Gjest Winza
Skrevet (endret)

Tråden er et år gammel. Sid sitter og drar opp en haug med gamle tråder, av en eller annen grunn...

Vist du ikke skal hjelpe med å finne riktig episode, hvorfor kommenterer du? Den kommentaren er bare avsporing...

Og jeg driver ikke å drar opp gamle tråder, vist jeg ser en tråd og føler jeg har noe å kommentere så gjør jeg det, om den er et år eller mer gammelt er helt irellevant for meg. Ingen grunn til at jeg kan kommentere der for denn grunn...

Endret av Sid Walker
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en venn satt å så Simpsons på Viasat 4 i går kveld, det var en episode om verdens undergang, apokalypsen. Det er en sene der hvor Homer skal vekke Lisa og Bart som ligger i et telt, og han bruker et slik "blåsehorn" (?) på magen sin, sinnsykt morsom sene som jeg gjerne skulle ha sett igjen.. :) Flere som så den? Vet dere hvordan jeg kan finne igjen episoden? Har lett på youtube, men det er som å finne nåla i høystakken. Noen som vet hvilken sesong Viasat 4 sender nå?

Anonym poster: 0d1f243f22ca9904e545333a63d73ff2

Det er bare å se programbladet for i går i fjor da. Eventuelt som kan du se dagens programoversikt i fjor for å finne hvilket nummer kveldens episode i fjor er/var og så trekke fra 1. Eksempel hvis kveldens episode i fjor er 18, var fjorårets gårsdagens episode 17 osv.

Lykke til. ;)

Anonymous poster hash: 488b7...b1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...