AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Ok, fant meldinger mellom min sambo og en annen dame. Han starter- "hvordan går det , hyggeliog å ha møtt deg på "klubb" (dvs de utvekslet nummer), ut i kveld? Kom til "klubb". Jeg er sjokka. Dett er uroskap i mine øyne. Han mener at han ikke har gjort noe galt og at han bare prøvde å skaffe seg nye venner/"traff bare nye folk". Og at jeg prøver å kontrollere hans kontakt med andre folk.. Overreagerer jeg eller blir jeg holdt for narr (tror på den siste)? Hva skal jeg gjøre? Vi er i 30-årene.. klarer ikke å skrive sammenhengene engang akkurat nå... Anonym poster: 4a4c1db9c2e5d95832c11186da33f022
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Hos oss hadde det ikke vært greit på grunn av en tidligere hendelse. Likevel tenker jeg at man må kunne få nye venner selv om man er i et forhold, men dette også utenfor denne klubben. Fortalte han deg at han hadde møtt ei på byen og kunne tenkt seg å bli venn med henne (og at du da har mulighet til å evt møte henne?), eller er det bare ei han har lyst til å treffe på byen? Sistnevnte er ikke ok. Tenker også at det ikke er greit å lese på hverandres mobil/pc mtp privatliv. Anonym poster: 3305326bfb23e94b1934595cf63ff260
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Hos oss hadde det ikke vært greit på grunn av en tidligere hendelse. Likevel tenker jeg at man må kunne få nye venner selv om man er i et forhold, men dette også utenfor denne klubben. Fortalte han deg at han hadde møtt ei på byen og kunne tenkt seg å bli venn med henne (og at du da har mulighet til å evt møte henne?), eller er det bare ei han har lyst til å treffe på byen? Sistnevnte er ikke ok. Tenker også at det ikke er greit å lese på hverandres mobil/pc mtp privatliv. Anonym poster: 3305326bfb23e94b1934595cf63ff260 Hei, nei det er ikke greit å snoke, men gjort er gjort. Nei, han har ikke sagt noe om henne, hun er også lagret under et guttenavn på mobilen hans. TS Anonym poster: 4a4c1db9c2e5d95832c11186da33f022
Heart7086 Skrevet 23. april 2013 #5 Skrevet 23. april 2013 Nei, det der hadde absolutt ikke vært greit hos meg! Utroskap er det kanskje ikke, men det leder fort til fristelser og strekking av grenser! Og at han har lagret nr. Under et guttenavn gjør at jeg ville satt meg ennå mer på bakbeina! Du overreagerer IKKE! 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #6 Skrevet 23. april 2013 Å få nye venner er bra, men når hun er lagret med et guttenavn er det litt mistenkelig, i mine øyne. Anonym poster: 618e878b224103b9933c5536ee65c500
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #7 Skrevet 23. april 2013 Jeg hadde blitt flyforbanna og sjalu og sagt at hvis han absolutt skal bli venn med hu, så gidder ikke jeg mer. Og jeg er ikke ekstremt sjalu, jeg var det før pga. en hendelse, men nå er det heller mer sånn "enten eller". Jeg har null problemer med å gå fra han hvis han finner på å flørte med en annen jente eller lagre nr hennes og ta kontakt etc. GLEM DET Han får selvfølgelig lov å ha venner, men det er venner han har fra FØR. Jentevenner han kjenner fra skolen og jobb og sånne ting. GUTTEVENNER kan han få lov til å bli kjent med i byen etc. Sånn er det bare. Hadde han vært mer til å stole på og ikke sviktet meg en gang før, så hadde jeg nok ikke vært så "streng". Syns ikke du overdriver i det hele tatt og jeg syns du skal sette ned foten jeg. "Skal du ha kontakt med den jenta eller bli kjent med andre jenter på klubb, så gidder ikke jeg mer" Faen blir så provosert av sånne typer. HVa er det de vil?! Anonym poster: d7256444ca4060059dcd2994de20716d 2
Gjest ts Skrevet 23. april 2013 #8 Skrevet 23. april 2013 Nei, dette orker jeg ikke. Er så jævla respektløst.. de har sendt meldinger til hverandre kl. 2 midt på natten! Og dama er gift og har 2 barn selv..Jævla hore av en mann. TS
Gjest meg Skrevet 23. april 2013 #9 Skrevet 23. april 2013 Hadde det vært for å få flere venner/venninner så hadde han fortalt deg om det, ønsket at du skulle treffe henne raskt, møtt henne sammen med deg og hennes mann og barn. Nå har han lagret henne under guttenavn, de møtes egentlig i "skjul" , uff.. Min mann gjorde det samme, hadde samme unnskyldning..jeg ringte henne og hun ante ikke noe om meg. Da krøp han til korset og ja..du skjønner sikkert. Fy f**** helvetes mannfolk ! Finnes ingen av dem trofaste ??
Gjest meg Skrevet 23. april 2013 #10 Skrevet 23. april 2013 Hadde det vært for å få flere venner/venninner så hadde han fortalt deg om det, ønsket at du skulle treffe henne raskt, møtt henne sammen med deg og hennes mann og barn. Nå har han lagret henne under guttenavn, de møtes egentlig i "skjul" , uff.. Min mann gjorde det samme, hadde samme unnskyldning..jeg ringte henne og hun ante ikke noe om meg. Da krøp han til korset og ja..du skjønner sikkert. Fy f**** helvetes mannfolk ! Finnes ingen av dem trofaste ??
super-ida Skrevet 23. april 2013 #11 Skrevet 23. april 2013 At mannen treffer nye folk, uavhengig av om det er gutt eller jente er bare hyggelig..... Men når han begynner å dekke over det ved å lagre under annet navn osv.....da er det IKKE greit!
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #12 Skrevet 23. april 2013 Lagret henne som guttenavn??? Og sender meldinger midt på natta? Det er ikke greit. Om det hadde vært min kjæreste hadde det kun vært greit om han kom til meg dagen etter og sa noe ala dette; "Jeg møtte ei ganske kul jente på byen i går! Hun heter *navn*, vært kult om du ville bli med på byen neste helg og kanskje hilse på henne, sikker på at du vil digget henne!" Anonym poster: a4a0f3e515b038a227daf05b4b239677
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #13 Skrevet 23. april 2013 Jeg og samboeren er en del yngre enn dere, men det er fortsatt ikke greit! Man oppfører seg ikke sånn når man har kjæreste. Han har tydeligvis andre tanker om det å være i et forhold enn det du har. Det er ikke sunt at han tror dette er i orden. Anonym poster: 9b5b0670413e5c835d39be47ea3f3cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå