Gå til innhold

Fortsatt på sukker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gått ut med en fyr i noen mnd nå. Han virker seriøs og som han vil noe mer, siden vi møter hverandres venner, han vil ha meg med på tur, tilbringe masse tid med meg osv. Vi har ikke pratet om hvor vi står, men han har hintet litt om at han vil vi skal være noe mer. Så hvorfor er han fortsatt på sukker? En venninne av meg gikk inn via sin profil, og da stod det han hadde vært inne dagen før. Følte da litt som at han holder mulighetene åpne og venter på noe bedre... :( Så, nå er jeg litt usikker. Vil ikke være noe noen "tar til takke med".

Anonym poster: 0ea1661cf4ce7351a2ae8bc871d1d368

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet jo aldri hva gutten tenker. det er jo forsatt usikkert mellom dere. Hvis det ikke blir noe så er det jo forsatt greit å ha profilen?? Syns du bør snakke med ham om det.

Skrevet

Erfaringsmessig kan jeg si at han fortsatt er usikker. Da har du to valg: Gjøre han mer intressert i deg, slik at han ser at det ikke er noen andre han har lyst på, eller du kan begynne å snakke om dere og "kreve" noe av han som han kanskje ikke er klar for. Jeg ville nok valgt nr 1 ;)

Ikke bry deg om hva han gjør, eller hva han måtte tenke. Konsentrer deg om deg selv og å vise han den fantastiske personen du kan være. Usikkerhet er drepen på nye forhold. Ta det fra ei som har driti seg ut på det både en og to ganger! :D

AnonymBruker
Skrevet

Sukker er morsomt. Han vil kanskje se om noen har likt bildene hans bare for å få et lite selvtillitsboost. Man blir nysgjerrig :)

Anonym poster: ee4b3373be4c11caef6fa76268388cc5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er akkurat som 100% av de mennene jeg har møtt på sukker, dvs. ikke i stand til å ta et valg, altfor mange fristelser. Nettdating fungerer ikke for menn, det går helt rundt for dem.

Anonym poster: b54a46ab863c94d2f02ec8517d03d05a

• Liker 2
Skrevet

Han er akkurat som 100% av de mennene jeg har møtt på sukker, dvs. ikke i stand til å ta et valg, altfor mange fristelser. Nettdating fungerer ikke for menn, det går helt rundt for dem.

Hahaha. Er det virkelig sånn? Niisj.... men ser jo at det kan skje. Nye ansikter hver dag liksom.

Tror man bør bli enige om å fjerne profilene sine på et tidspunkt. Etter fire-fem uker med intensiv dating (...), så vet man vel om personen er noe en vil satse på? Og enten dumpe eller satse.

Skrevet

Når de treffer den rette så forsvinner de, det skal bare mye til før den rette blir funnet! :)

AnonymBruker
Skrevet

Når de treffer den rette så forsvinner de, det skal bare mye til før den rette blir funnet! :)

Og i mellomtiden skal man bare sitte der på sukker, smile pent og bli vurdert. Cyberspace' svar på Red Light District (for å sette det litt på spissen...) Det som imidlertid gjør nettdating så frustrerende er at ting går så innmari fort, man rekker knapt å introduseres før han fyker avgårde til neste dame som har svart på en mail. Hadde man enda følt at man hadde blitt litt kjent før han raser av sted kunne det jo gitt en mening. Og når overveldende mange ikke engang gidder å gi beskjed før de farer avgårde, en liten 'sorry, men tror ikke vi passer sammen likevel' eller lignende, da blir det etter hvert vanskelig å ta menn på sukker seriøst i det hele tatt. :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Tror man bør bli enige om å fjerne profilene sine på et tidspunkt. Etter fire-fem uker med intensiv dating (...), så vet man vel om personen er noe en vil satse på? Og enten dumpe eller satse.

Enig, og skulle det ikke klaffe likevel kan man jo heller åpne opp profilen på nytt. Gi hverandre muligheten til å bli litt kjent, tror det er viktig, og iaf. noe jeg ville satt pris på om en mann gjorde. Da ville det bli enklere å ta han seriøst også. Eller er det de bare så innmari redd for å gå glipp av noe bedre i mellomtiden?

• Liker 1
Skrevet

Og i mellomtiden skal man bare sitte der på sukker, smile pent og bli vurdert. Cyberspace' svar på Red Light District (for å sette det litt på spissen...) Det som imidlertid gjør nettdating så frustrerende er at ting går så innmari fort, man rekker knapt å introduseres før han fyker avgårde til neste dame som har svart på en mail. Hadde man enda følt at man hadde blitt litt kjent før han raser av sted kunne det jo gitt en mening. Og når overveldende mange ikke engang gidder å gi beskjed før de farer avgårde, en liten 'sorry, men tror ikke vi passer sammen likevel' eller lignende, da blir det etter hvert vanskelig å ta menn på sukker seriøst i det hele tatt. :vetikke:

Ja sånn er det dersverre.. det er prisen man må betale for å drive å nettdate! Takler du ikke det så er ikke nettdating noe for deg, for det eneste som skjer er at du blir bitter og sur og lar det gå ut over de få hyggelige mennene som er der inne.

AnonymBruker
Skrevet

Ja sånn er det dersverre.. det er prisen man må betale for å drive å nettdate! Takler du ikke det så er ikke nettdating noe for deg, for det eneste som skjer er at du blir bitter og sur og lar det gå ut over de få hyggelige mennene som er der inne.

Sant det, derfor har jeg også kuttet ut nettdating, før jeg blir seriøst mannevond. TS! Ikke meningen å kuppe tråden din! Synes kanskje du burde konfrontere han, ta praten om hvor dere står og hvorvidt dere er eksklusive...

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeje. Sånn har de mennene som faktisk får kontakt med damer (på sukker) det.

Flaks for oss damer der inne at vi har så mye å velge mellom a de som kontakter oss.;)

Gjest winston
Skrevet (endret)

Jeje. Sånn har de mennene som faktisk får kontakt med damer (på sukker) det.

Flaks for oss damer der inne at vi har så mye å velge mellom a de som kontakter oss. ;)

Mye å velge imellom? Etter jeg fjerne alle i bar overkropp, og de med altfor kvalme smil, er det ikke mange igjen i mitt område (Oslo og omegn)i passe alder (+/- 10 år).

Endret av winston

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...