AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Hei dere! Mandag for en uke siden bestemte jeg meg for å starte med ketolysekuren etter alt for stor vektoppgang i graviditeten. Har 30 kilo jeg ønsker å bli kvitt. Gikk ned 4 kilo første uken, men i helgen ble det en bytur på meg å da sprakk jeg. Men idag er det påan igjen, og jeg er klar for mange uker med ketolysekuren. Har du prøvd og hvilke erfaringer har du? Anonym poster: f76e6cd4a6298e156a83ed9e3fe7942f
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 http://forum.kostdoktorn.se/ Anonym poster: 437bc1e91ce3f2dce77a69b27bb8ea3c 1
Redbull Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Gode erfaringer. Jeg raste ned i vekt. men du må være klar over at du kan ikke sprekke på en slik kur! Da er den ødelagt i 3-4 dager fra sprekk. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 Jeg begynte på ketolysekuren, men likte ikke det kortsiktige fokuset, så jeg hoppet over på LCHF og har spist LCHF i nesten fem år nå. Stortrives. Jeg føler meg bedre, og jeg ser bedre ut. Ikke bare har jeg gått ned 20 kg og er normalvektig, men har bedre hud, bedre hår, bedre søvn, mindre mørke sirkler, mindre vondt i kroppen, bedre immunforsvar (er nesten aldri syk lenger, ikke forkjølet en gang), bedre prestasjon på trening og senebetennelsen i leggene er borte og mye mer. Når man i tillegg kan spise seg mett på god mat uten å telle eller veie noe så er dette en no brainer. Jeg kommer til å spise slik resten av livet! Elsker det! Jeg har til og med fått mer matglede siden det er lettere å lykkes på kjøkkenet med fet mat. Fett bærer smak. Anonym poster: 3aa6e4eec3ca688fcbd5181e4e537513
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå