Gjest Gjest Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Som tittelen sier så maser kjæresten min utrolig mye. Hvis ikke vi er sammen sender han meldinger og ringer meg minst en gang i timen, uten å ha noe å prate om. Utrolig irriterende og han blir sur og skuffa hvis jeg ikke svarer i løpet av 10 minutter. Da ringer han både til meg og moren min, søstra mi eventuelt venninner akkurat som det skulle ha vært en krise at han ikke får svar på hva som skjer. Når vi er sammen så klenger han utrolig mye på meg og i tillegg maser om sex selvom jeg har sagt nei gjentatte ganger fordi jeg rett og slett ikke orker. Har utrolig mye å gjøre for tiden og han stresser meg så mye fordi han konstant trenger bekreftelse. Har snakka med han om dette tusen ganger men han fortsetter bare og blir ikke bedre. Vi er begge 20 år og har vært sammen i 1 år nå. Hva kan jeg gjøre? Blir helt gal og lei. Noen som har det lignende?
boks Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Hvis dere har snakket om det gjentatte ganger og han ikke forstår det tror jeg dessverre ikke det er så veldig mye annet å gjøre enn å slå opp.. Det høres jo ikke akkurat ut som et veldig trivelig og gjensidig forhold når den ene parten har et ekstremt oppmerksomhetsbehov og den andre føler seg overvåket.. Håper du finner en løsning som er rett for deg og som gjør deg lykkelig i det lange løp.
Gjest .-L-. Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Du har jo funnet deg den pusegutten da. Lykke til, kommer til å bli så lei til slutt om han ikke endrer seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå