AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Hehe, siden vi nylig har diskutert hva vi skal ha over, bør vi vel også ha en tråd om hva vi skal ha under. Jeg har ikke fått kjolen min ennå, den blir laget etter mine mål med innsydd bh. Trang liv, stroppeløs, stort skjørt, den vanlige greia Men jeg har allerede begynt å bekymre meg for at den innsydde bh'en ikke gir nok støtte, og lurer på hva mer jeg trenger. Har dere tenkt å gå for noe sånt: http://www.lightinthebox.com/100--Cotton-1-2-Cup-Detachable-Straps-White-Wedding---Party-Shapewear--1084-DW311-_p158576.html Eller tror dere det holder med noe sånt? http://www.lightinthebox.com/Silicone-3-4-Cup-Strapless-Invisible-Wedding---Party-Bra--1084-GW01-_p158172.html?pos=ultimately_buy_1 Jeg er en normalt kraftig norsk dame, har ikke bilringer å snakke om, men ønsker jo å se best mulig ut (og samtidig få puste) Anonym poster: 764d8d7030c0b5b56663ac253d76f68d
CathFoto Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Jeg tror at om du skal ha et korsett så bør du kjøpe et ordentlig et, ellers gjør det mer skade enn nytte. Sånn bh vet jeg lite om, så det er det best jeg ikke kommer med råd. Jeg var helt sikker på at jeg måtte ha bh under kjolen, da jeg for å si det som det er har store pupper. Men etter første prøving ser det ut som det ikke er nødvendig, Men siden vi er inne på undertøy, hva slags truse? Fornuftig? Pen? Holde på plass? 1
Anglofil Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Kun en komfortabel truse og strømpebukser. Det var viktigere å være komfortabel enn å være sexy. Hadde ikke bh under kjolen. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 Jeg tenker hudfarget, skikkelig Bridget- Jones- truse Anonym poster: 764d8d7030c0b5b56663ac253d76f68d 1
Gjest dette Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Det finnes noen BH-er på lindex, som heter "bomb shell" (det står i alle fall det på dem. mulig det er navnet på stilen). De gir kjempebra støtte, men mulig alle har stropper. Puppene ser større ut i dem også, så det er jeg litt ambivalent på. Folk ser jo sikkert at puppene ser annerledes ut enn vanlig, og akkurat det vil jeg heller ikke. Yvonne, hadde kjolen din innebygd BH? Bruker kjolene å ha det? Har noen flere gode eller dårlige erfaringer med bestemte BH-er/undertøy eler kjoler som ikke trenger BH?
Anglofil Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 Det finnes noen BH-er på lindex, som heter "bomb shell" (det står i alle fall det på dem. mulig det er navnet på stilen). De gir kjempebra støtte, men mulig alle har stropper. Puppene ser større ut i dem også, så det er jeg litt ambivalent på. Folk ser jo sikkert at puppene ser annerledes ut enn vanlig, og akkurat det vil jeg heller ikke. Yvonne, hadde kjolen din innebygd BH? Bruker kjolene å ha det? Har noen flere gode eller dårlige erfaringer med bestemte BH-er/undertøy eler kjoler som ikke trenger BH? Nei, ikke direkte, men den var foret foran, og det var snøring så det holdt seg på plass som det skulle. Mvh Yvonne
Petalouda Skrevet 23. april 2013 #7 Skrevet 23. april 2013 Jeg skal ha bridget jones-truse i hudfarge. Rett og slett fordi jeg er litt redd noe annet kan syns gjennom. Kjolen min er ganske tynn, det er tynn silke og tyll, og ikke så mange lagene. Jeg skal ikke ha bh da mine pupper holder seg der de skal være og kjolen har snøring bak slik at jeg bare kan stramme til det sitter. Jeg sliter mest med strømper egentlig, jeg kan ikke ha hofteholdere og stay ups er jeg lite glad i å gå med. Knestrømper .... nei det frister ikke gitt. Steps ... ? Hmm .... Har ikke bestemt meg
CathFoto Skrevet 23. april 2013 #8 Skrevet 23. april 2013 Jeg skal ha bridget jones-truse i hudfarge. Rett og slett fordi jeg er litt redd noe annet kan syns gjennom. Kjolen min er ganske tynn, det er tynn silke og tyll, og ikke så mange lagene. Jeg skal ikke ha bh da mine pupper holder seg der de skal være og kjolen har snøring bak slik at jeg bare kan stramme til det sitter. Jeg sliter mest med strømper egentlig, jeg kan ikke ha hofteholdere og stay ups er jeg lite glad i å gå med. Knestrømper .... nei det frister ikke gitt. Steps ... ? Hmm .... Har ikke bestemt meg Barbeint?
Gjest Tirkes Skrevet 23. april 2013 #9 Skrevet 23. april 2013 Jeg anbefaler de som skal ha store kjoler/slep til å gå for stayups/strømper + hofteholdere eller knestrømper. Eller steps/barbeint. Ellers er det et helvete å gå på do med alle skjørtene og ringer og slep og du ender opp med å okkuperere handikaptoalettet sammen med forlover og fire venninner hver gang du skal tisse. (Jeg overdriver kraftig, men jeg var lykkelig for at jeg slapp å sloss med strømpebukse den dagen, selv om jeg er glad i strømpebukser til lange fester, fordi jeg ikke kjenner at jeg har dem på). 1
Martha89 Skrevet 23. april 2013 #10 Skrevet 23. april 2013 Anbefaler deg å gå til en skikkelig undertøysbutikk, å få kroppen din målt.. Slik at du får en bh/korsett som støtter skikkelig! Det skal jeg.. Men nå har jeg store pupper, som henger om de ikke er stroppa skikkelig fast haha.. Skikkelig bh er et must! Og jeg ville ikke bestillt det på nettet. Ikke til en så viktig dag! Jeg skal ha en prinsessekjole, så det spiller egentlig ikke så mye rolle hvilken truse jeg har. Blir vel en fin som matcher resten!
Petalouda Skrevet 23. april 2013 #11 Skrevet 23. april 2013 Barbeint? er usikker på om jeg har lyst til å være barbeint i skoene hele dagen ... men ja, tanken har slått meg. tenker det er en av de tingene som blir avgjort der og da jeg
Gjest Adriane Skrevet 23. april 2013 #12 Skrevet 23. april 2013 er usikker på om jeg har lyst til å være barbeint i skoene hele dagen ... men ja, tanken har slått meg. tenker det er en av de tingene som blir avgjort der og da jeg Det er jo også mulig å starte barbeint og evt ta på et par steps etterhvert, eller omvendt? Personlig kommer jeg nok til å ha steps, for skoene mine er av skinn, så tror det blir veldig klamt om jeg ikke i det minste har steps. Ang undertøy under kjolen, så blir det en trinny&susannah hold-inn-alt-det-er-mulig-å-holde-inn-sak, og en enkel truse under der, og muligens en hudfarget flott BH med veldig god støtte som jeg har kjøpt. Men om det er som mange andre sier her, så er det slett ikke sikkert jeg trenger BH, da det er innsydd cups i kjolen og er snøring bak.
Gjest Kiara! Skrevet 23. april 2013 #13 Skrevet 23. april 2013 Jeg skal sloss med denne hele dagen! http://www.krazykurves.co.uk/trinny--susannah-all-in-one-body-shaper-in-skin-8050-p.asp Sammen med en stram kjole tror jeg at toalettbesøk definitivt kan bli en utfordring. Men jeg er litt i tvil om jeg skal ha VS bombshell eller om jeg skal få sydd inn tilsvarende cup i kjolen... For jeg må ha noen løspupper eller noe slik at det blir litt swung over det hele. Trenger ikke like mye som bombshell egentlig, men litt på siden må jeg ha. Dropper strømebukser helt. Kjenner jeg meg selv rett dropper jeg sikkert skoene utover kvelden også.
Gjest Adriane Skrevet 23. april 2013 #14 Skrevet 23. april 2013 Hvis jeg forstår riktig, så står det at kilen er enkel å åpne, med doble klaffer som lukker seg automatisk? Så kanskje ikke toalettbesøkene blir fullt så utfordrende som man skulle tro? Men jeg vet jeg har tenkt selv et par ganger, at akkurat den dagen skulle jeg gjerne hatt en særdeles utholdende blære
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #15 Skrevet 23. april 2013 Jeg har forstått det sånn at jeg kommer til å trenge hjelp til å gå på do denne dagen. Da er det ikke bare- bare å bakse med knepping i skrittet, når du ikke er i nærheten av å se hva du gjør! Nei, lårene mine får bare disse, jeg har stort skjørt, så satser på at det ikke synes. Urk, håper virkelig jeg slipper å bommelomme med kjolen på... Anonym poster: 764d8d7030c0b5b56663ac253d76f68d
Gjest Adriane Skrevet 23. april 2013 #16 Skrevet 23. april 2013 Jeg mistenker at de fleste trenger hjelp ja, om ikke kjolen er veldig enkel og lite omfangsrik Hehe, sant nok er det ikke nødvendigvis så enkelt å kneppe opp og igjen ting og tang da. For min del er sånn holdinngreie aller mest for å "stramme inn" og "glatte ut" midje og mage. Lårene vil nok ikke synes så mye, men med "shorts" slipper jeg å bale på en strømpebukse i tillegg
Gjest Kiara! Skrevet 23. april 2013 #17 Skrevet 23. april 2013 Hvis jeg forstår riktig, så står det at kilen er enkel å åpne, med doble klaffer som lukker seg automatisk? Så kanskje ikke toalettbesøkene blir fullt så utfordrende som man skulle tro? Men jeg vet jeg har tenkt selv et par ganger, at akkurat den dagen skulle jeg gjerne hatt en særdeles utholdende blære Jada, det stemmer det, men jeg hadde aldri i livet tatt sjangsen på den på bryllupsdagen! Da er det nesten bedre å ta den av og på.. Men bare nesten når jeg tenker meg om. Uff burde nesten øve med den hold-in saken der. Men den funker! Det er det viktigste.
Evie Skrevet 23. april 2013 #18 Skrevet 23. april 2013 Jeg bestilte denne BH'en fra H&M, truse, hofteholdere og strømper. Tror det blir fint http://www.hm.com/no/product/05093?article=05093-A
Gjest Ahs Skrevet 23. april 2013 #19 Skrevet 23. april 2013 Truse, hofteholdere og strømper i alle fall. Ingen hold-in greier. Så kommer det an på hva slags kjole det blir, men ønsker å finne en jeg ikke trenger ha BH under.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #20 Skrevet 24. april 2013 Er det noen som har prøvd en sånn silikonbh som ts linket til? passer det til en med middels til litt små pupper som trenger litt løft og kløft? kjolen min er stroppløs så jeg og funderer på bh-mysteriet til den store dagen Anonym poster: e668cf3381232345c46b61f11b9a46e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå