AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Hei! Jeg er en jente på 21 år som har ett problem som har slitt veldig på meg de siste dagene.. Jeg går å tenker på det konstant å nå vil jeg bare spørre ut her for å få noen tips/råd/meninger fra noen andres syn.. Jeg har snakket daglig med en jeg er veldig interessert i, nå i 5 uker, han er 1 år eldre enn meg.. Har også vært ute med han ett par ganger, og han har gitt klar og tydelig beskjed om at han er interessert i meg til andre (også mine venner).. I helgen var vi ute sammen, og jeg bestemte meg for å gi slipp på å holde tilbake og var med han hjem etter byturen.. Det endte med at vi lå sammen, og det flere ganger.. Dagen etterpå når jeg hadde reist hjem så virket han så utrolig avvisende.. Har ikke sendt noe særlig meldinger siden lørdag og jeg har bare en skikkelig stor klump i magen. Bør jeg angre? Jeg er virkelig ikke en person som bare ligger rundt.. Hva skal jeg si eller gjøre? Vil ikke virke for desperat heller.. Dette er jo en gutt jeg er interessert i, og å ligge med han betydde mye for meg... Håper noen vil ta seg tid til å lese og komme med noen tilbakemeldinger :-) Anonym poster: 40c6082a0ab6c407f8c1eefb96bbaa24
Testosteron Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Det kan virke som han bare var ute etter en ting siden han er så avvisende nå, men du må nok ta kontakt med ham for å kunne vite hva han tenker nå.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Det kan virke som han bare var ute etter en ting siden han er så avvisende nå, men du må nok ta kontakt med ham for å kunne vite hva han tenker nå. ja men det får jeg ikke til å stemme.. hvorfor sier han til kompisene sine og mine venninner at han er interessert i meg og gir meg hele tiden tegn til at vi må finne på noe sammen og at han savner å være med meg.. jeg blir helt forvirra.. Anonym poster: 40c6082a0ab6c407f8c1eefb96bbaa24
Gjest gjest Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 ja men det får jeg ikke til å stemme.. hvorfor sier han til kompisene sine og mine venninner at han er interessert i meg og gir meg hele tiden tegn til at vi må finne på noe sammen og at han savner å være med meg.. jeg blir helt forvirra.. Anonym poster: 40c6082a0ab6c407f8c1eefb96bbaa24 Kanskje du skulle venta med sex? 5 uker er i mine øyne ingenting! De fleste liker å føle seg spesielle...
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Kanskje du skulle venta med sex? 5 uker er i mine øyne ingenting! De fleste liker å føle seg spesielle... Jeg følte at det føltes riktig.. Han er jo ikke en fremmed person, men en jeg hele tiden har visst hvem var. Men har vært med hverandre 5-6 ganger og snakket daglig disse 5 ukene.. Anonym poster: 40c6082a0ab6c407f8c1eefb96bbaa24
Gjest blomkvisten Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 du bør ta en prat med han virker jo som at han er interessert slik du beskriver. kan jo hende at han er flau eller at han er redd for å vise for mye av seg selv, prøver kanskje å være litt kostbar og venter på at DU skal ta intiativet!
Gjest .-L-. Skrevet 22. april 2013 #7 Skrevet 22. april 2013 (endret) Virker jo litt som en lurekuk da, når han er avisende etterpå. Lurekuker og luremuser er kjipt.. Håper det snur! Endret 22. april 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå