AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Burde jeg bli singel, når jeg føler at forholdet vårt ikke er noe særlig lenger. I det siste har vi kranglet mye og om ting som egentlig ikke har noe særlig betydning, jeg har jugd for henne og sakt at jeg jobber, er syk også liknede får å slippe å møte henne. Vi har også utvekslet våre facebook passord, med en gang jeg har snakket med en annen jente, får jeg en melding ifra ho hvor hun spørr hvem ho er, hvordan hun er, og hvilket forhold jeg til ho. Når vi er sammen så må hun gjøre alt så romantisk, og det orker jeg rett og slett ikke. Burde jeg gjøre det slutt, og evt. hvordan? Anonym poster: a27100582c94dce4127e61e39cc05cb3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Ja det burde du. Hvordan man gjør det? Du drar hjem til hun og gir henne en god forklaring om hvorfor. Anonym poster: 7f28960454c71e1dccd80d67d1848367 1
Sparks Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Si til henne at dere er altfor forskjellige og at det ikke fungerer.
Gjest Inggolf Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 det finnes ikke dumme spørsmål sies det... meeen? ...ingen regler uten unntak... Jeg ser ikke i innlegget ditt èn eneste god grunn til å ikke gjøre det slutt.. Hvordan man gjør det slutt? Ta en prat å si at de riktige følelsene for henne ikke er til stede lenger, og ellers hvordan du føler det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå