Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde denne igår og skulle få den blankpolerte :smoke: , og hadde kremen på litt lenger enn det som stod på boksen for virkelig å gjøre susen. Og resultatet ble nedslående, den stakkars høna mi blei jo som en KAKTUS :oops: . DRITT PRODUKT :evil: !!!!

Mannen min stod og venta oppglødd utenfor baderomsdøren, syntes det tok utrolig lang tid....

Han er nå blitt fakir!! AU, Åhh, AU, Åhh, AU :ler:

Noen som har et produkt som en virkelig blir blank polert av.

*rusler ut for å kjøpe plaster og sår krem til mannen*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK får begrense meg litt da og beholde en stripe. Hvilke type intim barbering bruker dere?

Skrevet

Blitz blank er fullstendig drit. Har en boks i baderomsskapet... har brukt det en gang, og selv etter 45 min !!! (I know, galskap) med svineriet på musa, så ble det ikke bra. Lukter høgg og svir.

Takke meg til en skarp barberhøvel og babyolje! Det gjør susen, selv om man må gjøre det ofte.

Du kan foresten prøve Brazilian waxing. Da fjerner du håret med voks, i salong. Høres kanskje litt vondt og pinlig ut, men de som gjør det er profesjonelle, har jeg hørt. Dessuten får du visstnok på deg en liten truse som de flytter rundt på etterhvert som de vokser, så du ligger ikke der splitter naken. Har jeg lest. :) Søk på det i forumet, det er skrevet mange tråder om hvordan og hvor man får gjort det i forskjellige byer.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...