Gå til innhold

Aprilspøk til barn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En gjør ikke narr av barn. Det er omsorgssvikt å le av dem.

Anonymkode: 63608...2d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det ikke med min, for hun blir dødelig fornærmet. Går sikkert bra med noen barn da, vi har jo ulik personlighet alle sammen. men synes ikke man skal være slem, eller si noe som gjør at de blir ekstremt skuffet, som "julaften 2 ganger for året"

Anonymkode: ac9ed...3b6

Skrevet

Min son studerar på universitetet och gör en utbytestermin utomlands. Jag skickade just ett SMS till honom och frågade när han kommer hem (ska vara första veckan i maj), för jag tänkte hyra ut hans rum från helgen till sista maj till en kollegas son som blivit av med sin bostad. 

Får se om han går på den...
(inte riktigt barn men han är ändå mitt barn)

• Hjerte 1
Skrevet

Min favoritt er den gangen jeg laget middag og hadde kokte gulrøtter til maten. Øste opp middag til jentungen og lurte inn to-tre ukokte gulrotstaver inn sammen med dem kokte. Hun satte seg til bords, spiste som vanlig frem til hun stakk gaffelen i den ene gulroten...som ikke var kokt og slettes ikke samarbeidsvillig.. hun stakk og stakk i den, forstod ikke hvorfor den ikke ble med gaffelen og ble så irritert at hun ikke greide å tenke på at "kaaaanskje noe skurret??" Ansiktsuttrykket hennes var helt fantastisk morsomt da jeg sa det til henne lettere sinna og samtidig  litt letta lmao

• Hjerte 1
Skrevet
luxifine skrev (4 minutter siden):

Min favoritt er den gangen jeg laget middag og hadde kokte gulrøtter til maten. Øste opp middag til jentungen og lurte inn to-tre ukokte gulrotstaver inn sammen med dem kokte. Hun satte seg til bords, spiste som vanlig frem til hun stakk gaffelen i den ene gulroten...som ikke var kokt og slettes ikke samarbeidsvillig.. hun stakk og stakk i den, forstod ikke hvorfor den ikke ble med gaffelen og ble så irritert at hun ikke greide å tenke på at "kaaaanskje noe skurret??" Ansiktsuttrykket hennes var helt fantastisk morsomt da jeg sa det til henne lettere sinna og samtidig  litt letta lmao

Den var veldig uskyldig, men artig og fin ☺️ 

AnonymBruker
Skrevet

Førsteklassingen kom gledestrålende hjem fra skolen idag og kunne melde at de hadde blitt lurt av læreren sin TO ganger idag. 

Først hadde hun trøblet når hun skulle skrive på tavlen, og da hadde hun sagt; nei, jeg får nok ta et nytt kritt - også hadde hun spist opp det hun forsøkte å skrive med 😂 (var skolekritt fra smågodthylla)

Som narr nr to hadde hun sagt at de fryktet at det var fotsopputbrudd på skolen, så helsesykepleier skulle kontrollere alle klassene. Alle barna skulle ta av seg innesko og sokker og legge føttene på pulten. Når alt av sokker var av, kom aprilsnarret 😂

Blir så glad av lekne lærere ❤️❤️

Anonymkode: 32b7f...932

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Førsteklassingen kom gledestrålende hjem fra skolen idag og kunne melde at de hadde blitt lurt av læreren sin TO ganger idag. 

Først hadde hun trøblet når hun skulle skrive på tavlen, og da hadde hun sagt; nei, jeg får nok ta et nytt kritt - også hadde hun spist opp det hun forsøkte å skrive med 😂 (var skolekritt fra smågodthylla)

Som narr nr to hadde hun sagt at de fryktet at det var fotsopputbrudd på skolen, så helsesykepleier skulle kontrollere alle klassene. Alle barna skulle ta av seg innesko og sokker og legge føttene på pulten. Når alt av sokker var av, kom aprilsnarret 😂

Åh så artig 🥰

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 20.39):

Hun lærte ungene til å spise kritt?

Anonymkode: 63608...2d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...