Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer egentlig bare på hvordan dere eventuelt takler/ville taklet dette? Etter 3 år i forholdet har kjæresten gradvis blitt mindre og mindre forelsket. Såklart det er vanlig at forelskelsesfasen avtar, og det er ikke en negativ ting om man elsker noen. Men når jeg ser i øynene hans, så ser jeg ikke lenger kjærlighet. Han ser på meg med et tomt blikk, som før var preget av lyst og kjærlighet. Han snakker forbi meg, ikke med meg. Bryr seg lite om mine meninger og hva jeg ønsker, er aldri romantisk eller gjør noe romantisk for meg. Ingen kjærlige ord, sier aldri at han savner meg om vi er borte fra hverandre i flere uker. Jeg føler jeg er kompisen hans, bortsett fra når han er kåt. Jeg prøver hele tiden å gjøre noe romantisk for han, gi han komplimenter og se han kjærlig i øynene når han snakker. Er dette kjærlighet? Blir man så vant til hverandre at man tar hverandre for gitt?

Anonym poster: d3abce089cafdce1d397f6787c383c95

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunheart
Skrevet

Dette er ikke kjærlighet i mine øyne. De som betrakter deg og ser på deg i smug. Levende øyner som er opptatt av å se, begjære, hvile og bruke aktivt. Nei, dette er ikke kjærlighet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...