Gå til innhold

kviser på rompa

Fremhevede innlegg

Gjest sukk...
Skrevet

Hva kan jeg gjøre for å få dem til å forsvinne?

Hudvann? Solarium? :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Solarium, eller sol generelt, skal visst vere bra mot kviser, sidan det tørkar ut huden, meiner eg å ha hørt..

Skrevet

Jeg får mere kviser av sol for da blir huden varm. Jeg har alltid mye mere kviser om sommeren enn om vinteren.

Skrevet

Har også kviser på rumpa, og synes ikke akkurat det er kjempesexy - sliter litt med å snu rumpa til kjæresten av og til. Si i fra hvis du finner noe som funker!

Gjest DenSmarte
Skrevet
Jeg får mere kviser av sol for da blir huden varm. Jeg har alltid mye mere kviser om sommeren enn om vinteren.

Men litt sol eller solarium skal hjelpe altså. Du får det nok litt ekstra pga solen pga svette. Tørk deg litt innimellom. :wink:

Skrevet

Jeg kan nesten ikke være ute om sommeren for jeg får så mye kviser av sol og varme.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hyderokortisonsalve hjelper mot kviser på rompa.

Til dere som sliter sånn med kviser (i ansiktet) om sommeren; invester i en god cleanser fra Dermalogica; Dermal Clay Cleanser eller Anti-Bac Skin Wash.

Skrevet

Pass på å skrubbe å skylle baken når du dusjer, kviser kan komme av at du glemmer å skylle vekk såperester, balsam o.l som legger seg som et lag og gir kviser...

Gjest Virvar
Skrevet

Kviser på rumpa er ikke kjekt nei. Jeg hadde masse i tenårene og klødde på de i søvne. Det blir det arr av. Noe jeg ikke har tenkt over før, men som nå ikke er så gøy. Jeg får mer kviser i forbindelse med mensen tror jeg. Skal prøve hydrokortison en gang for å se om det hjelper.

• 4 år senere...
Gjest Gjest_Kamilla_*
Skrevet
Jeg kan nesten ikke være ute om sommeren for jeg får så mye kviser av sol og varme.

Hei. Jeg lurer på hvor man får kjøpt denne Hyderokortisonsalven ?

Pleas svar fort, slite virkelig mye med kviser på rompen.!

Gjest Tottelitt
Skrevet

En hudpleier sa til meg en gang at selv om det kanskje så utsom folk som var brune, dvs. tok solarium el, hadde lite kviser, så stemte ikke det, de bare syns mindre, pga. brunfargen. og så skada det de betente hudlagene rundt kvisa enda mer, siden huden allerede var under "stress".

Mitt beste tips er å vaske godt, og smøre med en god fuktighetskrem... Enten bare fuktighet, eller kanskje også litt feit krem, alt ettersom hva huden din trenger.

Hydrokortisonkrem får man forresten på apokteket, og det kan sikkert også brukes...

Klemmm...

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet

jeg har 3 store underhudskviser på rumpa.. utrolig udigg, men jeg slo opp med kjæresen min for en måned sia så nå MÅ ingen se det adnre enn speilet og jeg hehe ! :gjeiper:

Men jo , har et MEGA bra tips som er super bra og enkelt !

Vademecum Munnvann eller pyrisept/klorheksidin funker ! det er fordi kviser er jo en samling av bakterier, og disse midlene med alkohol dreper bakterier ! enket og ganske logisk. ta en bollumsdott med vademecum( ikke utblandet) og ta godt på kviser etten den er klemt . kommer skorpe neste dag

• 5 måneder senere...
Gjest mallemor
Skrevet
Hei. Jeg lurer på hvor man får kjøpt denne Hyderokortisonsalven ?

Pleas svar fort, slite virkelig mye med kviser på rompen.!

Gjest mallemor
Skrevet

Hyderokortison salven fåes kjøpt på apotek

Skrevet

Husk å ikke bruk hydrokortison over lengre tid, da kan du få lyse pigmentflekker.. Snakker av erfaring

• 2 år senere...
Skrevet

Hydrokortison må ikke brukes på kviser! Det er en salve til bruk på eksem og lignende. Du kan ende opp med enda flere kviser eller ødelagt hud om du bruker den på kvisene.

• 1 år senere...
Gjest anonym
Skrevet

Hvitvask sinkliment funker garantert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...