Arabiata Skrevet 1. april 2004 #1 Skrevet 1. april 2004 Jeg har pleid å bruke venus barberhøvel, men syns ikke den er så god. Så jeg vurderer å bytte til noe annet. Noen som kan anbefalle hva som er bra av barber høvler? den som er for menn...gilette mach et eller annet... kan det være noe? (jeg tenker da i hovedsak på barbering av underlivet)
NullHull Skrevet 1. april 2004 #2 Skrevet 1. april 2004 Jeg har i mange år kun holdt meg til Gillette for Women (den som var før Venus-greiene kom) Har prøvd Venus også, men jeg var heller ikke særlig fornøyd med den. Nå vet jeg ikke om den gamle traver'n jeg bruker er å få kjøpt lenger? Bladene, ja. Men selve høvelen?
~sikka~ Skrevet 1. april 2004 #3 Skrevet 1. april 2004 Joda de selger fortsatt gilett for women, så en rosa utgave av den for noen uker siden på Rimi.
Dru Skrevet 1. april 2004 #4 Skrevet 1. april 2004 Gilette Mach 3(eller noe) skal være veldig bra for den mest intime barberingen. Uansett, på kondomeriet, Beathe Uhse, eller lignende, der har de sånn "aftershave" og slikt som er beregnet på underlivsbarbering. Det er ikke dumt å ha.
Felicia Skrevet 1. april 2004 #5 Skrevet 1. april 2004 Tips: Det går an å kjøre en kombinasjonsløsning! Jeg liker selve høvelen (håndtaket?) til Venus bedre enn de "vanlige" barberhøvlene. Men alle barberblader, som f.eks "herreseriene" som Mach3 passer på håndtaket til Venus.
Arabiata Skrevet 1. april 2004 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2004 Takk Felicia, den hørtes i grunn ganske smart ut. Tror jeg må prøve det. Jeg liker nemlig også håndtaket på venus, men syns bladene er dårlige, og så er de så store på en måte, stor kant rundt uten kniver på som bare er i veien.
Gjest Cuddly Skrevet 1. april 2004 #7 Skrevet 1. april 2004 Tips: Det går an å kjøre en kombinasjonsløsning! Jeg liker selve høvelen (håndtaket?) til Venus bedre enn de "vanlige" barberhøvlene. Men alle barberblader, som f.eks "herreseriene" som Mach3 passer på håndtaket til Venus. Denne løsningen bruker jeg også; Venus skaft og Mach3 blader - best ever!!!
Gjest Malama Skrevet 1. april 2004 #8 Skrevet 1. april 2004 Den kombinasjonsløsningen har jeg også. Likte ikke bladene på den nei, så jeg tar av sambo's blader når jeg trenger ett nytt. De funker langt bedre. Så må han bare kjøpe nye litt oftere enn han ellers måtte
Gjest NastyNice Skrevet 1. april 2004 #9 Skrevet 1. april 2004 Beste høvelen er Mach 3 TURBO. Varer også mye lenger...
Lillebi Skrevet 1. april 2004 #11 Skrevet 1. april 2004 Denne løsningen bruker jeg også; Venus skaft og Mach3 blader - best ever!!! :enig_animasjon:
Gjest NastyNice Skrevet 2. april 2004 #12 Skrevet 2. april 2004 Beste høvelen er Mach 3 TURBO. Varer også mye lenger... Jeg mente seff barberblad.... Høvelen er vel smak og behag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå