Gå til innhold

Endelig skal vi hente pusen hjem:)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det har seg slik at katten vår har vært på fôr hos en nær slektning av mannen min, nå har de fått seg hund, og katten vår skal visstnok ha angrepet hunden uprovosert. Noe jeg ikke klarer å tro på, så sa de at de vurderte å avlive katten vår fordi den måtte ha noe galt med hodet. Så da bestemte vi oss for å snakke med husverten og han tillot oss å ha katten der vi bor nå, så nå henter vi pus hjem:)

Forvertene skal faen ikke få avlive katten vår!

Endret av Anciol
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj! Så bra at dere fikk ha katten der dere bor nå. Må være fint å få katten hjem :)

Skrevet

Så bra dere får å ha pus!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Så fint at husverten er et tenkende menneske når det gjelder pus :)

Jeg blir så glad når jeg hører om slike husverter (og ikke like glad når jeg hører om slike slekninger/fôrverter).

Gratulerer til pus og dere som endelig får hverandre tilbake :)

• Liker 2
Skrevet

JA vi har noen fantastiske husverter, de har en hunnkatt selv, som sikkert vil gå fint overens med min:) De er skikkelige kattefolk:)

Skal bli godt å ha pus vedsiden av seg på hodeputen igjen:) (han pleide å sove på en egen pute mellom meg og min mann.

• Liker 2
Skrevet (endret)
547849_414437645258474_796767186_n.jpg Her er katten min:) Endret av Anciol
  • Liker 3
Skrevet

Å herregud for en fining! Og så klok den ser ut. Elsker bollekinnene og øynene <3 :)

Skrevet

Å herregud for en fining! Og så klok den ser ut. Elsker bollekinnene og øynene <3 :)

Han er veldig klok :)

Skrevet

Å herregud så god pus!

Skrevet

PUSEEEEEEEEEEEN! Hellandussan for en nudelig sjarmør i pels! :rodmer:

Skrevet (endret)

3 mai, kommer han med fly:) og da plukker vi han opp på flesland!

Endret av Anciol
Skrevet

Nå har jeg kjøpt fin ny mat og vannskål, undermatte for mat og vannskål så det ikke blir sølt på gulvet :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...