Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bah, er det bare jeg som synes denne "fasen" kan være litt vanskelig? Jeg står midt oppi den nå. Vi oppfører oss som kjærester, treffer ikke andre eller noe. Men vi har ikke helt definert forholdet enda. Vi har snakket litt om det, men det er liksom ingenting som er offentlig enda! Det eneste jeg veit er at jeg har veldig sterke følelser for denne mannen, og han har følelser for meg!

Klart, denne tiden er jo også helt fantastisk. Men man blir jo også ekstremt usikker. Hvordan skal jeg liksom forholde meg til han? Hvor mye kan jeg si til bekjente om de spør? Hva er normalt?

Vi har drevet på i to måneder nå, og jeg kjenner at jeg begynner å bli småklar for å gå offentlig med forholdet. Men jeg vil liksom ikke mase eller pushe, og heller la ting gå fint for seg, og gjerne i et greit tempo også.

Hva er egentlig "normalt"? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at når en fyr er seriøs så er de ikke interessert i å gjemme en bort.

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at når en fyr er seriøs så er de ikke interessert i å gjemme en bort.

Han gjemmer meg ikke bort! Holder rundt meg foran de nærmeste vennene osv. Er jo i den generasjonen at jeg tenker en del på facebook og sånn jeg, da! :fnise:

Skrevet

Han gjemmer meg ikke bort! Holder rundt meg foran de nærmeste vennene osv. Er jo i den generasjonen at jeg tenker en del på facebook og sånn jeg, da! :fnise:

Vel, da er dere antageligvis ilag i hans øyne.

• Liker 1
Skrevet

Vel, da er dere antageligvis ilag i hans øyne.

:danse:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel forskjellig hvor lang tid det tar. Vi hadde aldri den samtalen, på et eller annet tidspunkt var vi bare sammen.Men dere oppfører dere jo tydeligvis som et par, så du kan vel kanskje snakke med ham?

Anonym poster: 2800b94c245dd7d3d37fc2e873d83d17

• Liker 1
Skrevet

Det er vel forskjellig hvor lang tid det tar. Vi hadde aldri den samtalen, på et eller annet tidspunkt var vi bare sammen.Men dere oppfører dere jo tydeligvis som et par, så du kan vel kanskje snakke med ham?

Anonym poster: 2800b94c245dd7d3d37fc2e873d83d17

Har veldig lyst å snakke med han, men er redd for at han da vil føle seg pushet eller noe sånn. Har brent meg på den der før, og prøver å unngå samme tabben igjen! :bond:

Skrevet

Mest sannsynlig går han rundt og tenker på det han også, enten den ene eller andre veien, så jeg tror ikke du nødvendigvis skremmer han. Han burde jo i så fall være voksen nok til å si at han trenger å ta det i et rolig tempo og ikke bare stikke av :).

AnonymBruker
Skrevet

To måneder burde jo være lang nok tid til å ha hatt den samtalen. Ta intiativ til den du, så ser du hvordan det går. Det er ikke slik at det alltid må være mannen som tar intiativ til ting.

(Hilsen kvinne).

Anonym poster: 34fa6c09b84eafc37a6c2826fda77636

Skrevet (endret)

Snakk med ham:) Hvis du synes det er kleint å spørre "hei er vi kjærester" så kan du jo si at venninner/foreldre har spurt om dere er sammen eller hva og at du var usikker på hva du skulle svare, om du kan si til dem at det er kjæresten din...? Noe sånt..? Eller bare spør om dere skal skifte status på Face så det blir offisielt ;)

Endret av SoftKitty
AnonymBruker
Skrevet

vi hadde aldri den samtalen eller noe slik. men min mor spurte om vi var sammen . jeg sa nei.å fortalte til han hva mamma hadde sagt så sa han: ja men vi er jo sammen. jeg viste det ikke men sånn gikk nå det seg til.

Anonym poster: cc722ad02872168204fb8cf8098aae59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

vi hadde aldri den samtalen eller noe slik. men min mor spurte om vi var sammen . jeg sa nei.å fortalte til han hva mamma hadde sagt så sa han: ja men vi er jo sammen. jeg viste det ikke men sånn gikk nå det seg til.

Ja der kan man se^^ Folk spurte meg og typen i starten husker jeg, om vi var sammen. Og jeg bare "nei" og han bare "jo det er vi vel?" og begge bare hmm....:P Er ikke så lett :fnise:

Anonym poster: ab598a3e9662085cfe67bfe5a57ad7a6

Skrevet

Kanskje "fin" timing å bli lagt inn på sykehuset på dette! Han kom selvsagt med en gang, og har vært her ved min side helt siden igårkveld, og vi har hatt ganske mye dødtid. Sååå vi har snakket en del sammen, og han tok det faktisk opp nå i natt. Han sa rett ut at han hadde det kjempefint sammen med meg, at han så for seg en fremtid mellom oss og at han så på meg som kjæresten sin. Det var egentlig nok for meg, og sååå godt å høre når man ligger i sykesenga! Snille, gode mannen min! :rodmer:

• Liker 3
Skrevet

Åh så hyggelig, gratulerer med ny kjæreste, :rodmer: (og god bedring!)

Skrevet

Åh så hyggelig, gratulerer med ny kjæreste, :rodmer: (og god bedring!)

Tuuusen takk for det! :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

gratulee;)

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg sa til min forrige kjæreste, etter et par dater og en god del tid tilbragt sammen, ble han med meg hjem fra byen, og når vi lå i senga og koste litt så sa jeg (var nok litt full) enten, så har vi sex og så drar du hjem, eller så blir du her og vi kan bli kjærester..... Og svaret hans var "får jeg nattakyss før vi sovner da...?"

:)

Vi har ledd mye av det i ettertid....

Anonym poster: b8f3549c5ed0dd043e62084aee858e4b

Skrevet

Hehe, jeg sa til min forrige kjæreste, etter et par dater og en god del tid tilbragt sammen, ble han med meg hjem fra byen, og når vi lå i senga og koste litt så sa jeg (var nok litt full) enten, så har vi sex og så drar du hjem, eller så blir du her og vi kan bli kjærester..... Og svaret hans var "får jeg nattakyss før vi sovner da...?"

:)

Vi har ledd mye av det i ettertid....

Anonym poster: b8f3549c5ed0dd043e62084aee858e4b

Haha, ååh, det var bare utrolig søtt! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...