Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken concealer synes du er bra?

Jeg ser helst etter en flytende, da stift lager linjer under øynene. Prisen bør ikke være så dyr.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De flytende jeg har prøvd, legger seg også i linjene mine.... Dette med concealer er så vanskelig, finner aldri den perfekte. :(

Anonym poster: bfe1faa2c4f1e81e936474401a2e1c12

Skrevet

Jeg opplever også at de flytende legger seg i linjer...

Har 3 stk.. en fra mac, bare minerals og dior (diorskin nude)

Egentlig bare den fra dior som blir brukt litt av og til :)

har bedre resultat av og bruke vanlig foundation, eller pudder.. det legger seg ikke i linjene på samme måte, og dekker helt greit :)

Skrevet

Hvis du vil ha en billig concealer som er fin å bruke under øynene, anbefaler jeg Maybelline Fit Me. Jeg har 10-15 ulike (dyre) concealere liggende, men denne er suveren favoritt for tiden. :)

Skrevet

Diorshow til vanlig. Laura Mercier da jeg trenger ekstra dekkevne, som etter en sen kveld. Begge dekker godt og holder hele dagen.

Gjest Nanne70
Skrevet

Art Deco Perfect Teint Concealer - den legger seg ikke i de fine linjene rundt øynene, og sitter bra.

Skrevet

Garnier under eye concealer :)

Skrevet

Bruker en flytende concealer fra the Body Shop. Synes den funker veldig bra! :)

Skrevet

MAC Studio Finish, men den er ikke flytende. Er uansett kjempefornøyd og den legger seg ikke i linjer hos meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker Glo Minerals Under Eye concelear...legger seg ikke i rynker, dekker fint og har to farger å blende sammen til beste tilpasningsfarge for meg..

Anonym poster: 984e5b687d5037722f0c14dda65ce4bf

Skrevet

Enten bruker jeg å påføre BareMinerals foundation med concealer-kost (også fra BM) i litt tykke lag (dette gjør jeg om jeg har noen veldig merkbare urenheter eller dagen-derpå-pandaøyne), men som regel bruker jeg NYX sin waterproof consealer-stick. funker helt fint og er vennlig mot lommeboka også.

Skrevet

Bruker en fra Max Factor :) Den er kjempe fin, og dekker alt av både poser og mørke ringer :)

Skrevet

Jeg er ganske lilla under øynene og syntes Bobbi Brown sin corrector er den beste jeg har prøvd. Liker også godt Mac longwear concealer, men jeg hater den dumme flasken som alltid pumper ut mer enn jeg trenger.

Skrevet

Bruker Glo Minerals til øyne, (under eye) og jeg er veldig fornøyd. Den sitter, smitter ikke av eller legger seg.

Bruker også Glo Minerals andre concealer til resten av ansiktet- full dekning av stygge arr. Synd den sistnevnte ikke matcher hudfargen min, jeg blander to for tiden men selv det hjelper bare litt. Gleder meg til å få 1-2 nyanser mørkere hud, er likblek. Tar aldri sol altså, mistet farge pga medisin.

Det viktigste for at den skal sitte, er å la den tørke noen minutter før påføring av annet over. Mye bedre da

Skrevet (endret)

Mineral Fusion

BG-mineral.gif

20% avslag på iherb fram til 1.mai, om jeg ikke husker feil. Den laksefargede delen er perfekt for å skjule mørke ringer under øynene.

Bruker du den andre rabattkoden får 5% avslag i tillegg.

Endret av Samaysa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...