Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :takke:

Er det noen som vet om en shampoo som gjør håret lett og luftig? Den må være uten silikon og helst fra et av de litt dyrere merkene. Jeg har tynne hårstrå men masse av de så jeg har behov for en shampoo som renser godt og ikke tynger.

Anonym poster: ede838dca05651fd1c1223fa28dce0f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei :takke:

Er det noen som vet om en shampoo som gjør håret lett og luftig? Den må være uten silikon og helst fra et av de litt dyrere merkene. Jeg har tynne hårstrå men masse av de så jeg har behov for en shampoo som renser godt og ikke tynger.

Følger med her, lurer på det samme! :) Dette med shampoo er vanskelig, altså.

Anonym poster: 7b612cc7770a70623e8435335347530c

AnonymBruker
Skrevet

Prøv saltshampoen fra LUSH.

Takk for svar! Jeg har prøvd en shampoo fra Lush tidligere og de blir for "naturlige" hvis du skjønner. Funker i begynnelsen, men så føler jeg ikke at håret blir helt rent. I tillegg så vil jeg helst fra shampoo på flaske.

Skrevet

Takk for svar! Jeg har prøvd en shampoo fra Lush tidligere og de blir for "naturlige" hvis du skjønner. Funker i begynnelsen, men så føler jeg ikke at håret blir helt rent. I tillegg så vil jeg helst fra shampoo på flaske.

Ok.

Skrevet

define sin med moroccan argan oil :) Hvis jeg ikke tar feil, så er den uten silikon

AnonymBruker
Skrevet

define sin med moroccan argan oil :) Hvis jeg ikke tar feil, så er den uten silikon

Hahaha! Dagens!

Anonym poster: 6b3cd0dacedb60b31a0c979b91bf0f21

• Liker 5
Skrevet

Den er ikke bra. Og den tørker ut håret. Og hun sa hun ville ha av de dyrere merkene, det er ikke den.

Skrevet

Jeg synes ikke den tørker ut håret, den er jo tross alt for tørt hår!

Men hvis hun ser etter de dyrere merkene, så synes jeg kerastase sine er gode :) Hårkur hjelper jo også

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

bumper denne litt jeg :)

Skrevet

Kerastase volumintenze sin er god og redken sin volumshampoo.

Har som deg fine og tynne hårstrå og tynt hår, og jeg bruker disse

Skrevet

Mitt hår er blitt luftigere, lettere og mer glansfult etter at jeg begynte å bruke Adgar argan oil moisturizing shampo og balsam.

Gjest Celiah
Skrevet

Noen som kan anbefale en shampo til tykt og litt tørt hår, da? Jeg har prøvd det meste av shampoer, alt fra anbefalinger fra forskjellige frisører til å lese meg opp på hudpleieblogger, men jeg synes fremdeles at håret blir møkkete veldig raskt (1,5-2 dager). For noen år siden var jeg hos en venninne som hadde en prøve hun fikk via en utenlandsk nettbutikk, prøvde den og det gjorde underverker. Dessverre hadde hun ingen anelse om hva den het, og nettbutikken ga heller aldri noe godt svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...