Grooo Skrevet 1. april 2004 #1 Del Skrevet 1. april 2004 Så blir det vist badet som skal males først, kjøkkenet får vente en stund. Men her er vi enda blankere på hva vi vil ha, aner rett og slett ikke annet enn at vi er dritt lei de lyserosa veggene som er nå og at mannen nekter å ha gule vegger. Badet er ganske lite (rundt 6 kvm??) og har dusjkabinettet plasert midt på den ene langveggen så det tar utrolig stor plass men det er ikke mulig å flytte det pga sluket selv om vi skal legge nye gulvfliser og alt. Vi har kommet til at vi tror vi vil ha lysegrå gulvfliser, ellers aner vi ikke... Noen som har ett fint bad og vil fortelle hvilken farge det har?? *ler* Det er altså snakk om plater som skal males, ikke fliser eller noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 1. april 2004 #2 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg ville sagt beige! (men ikke til lysegrått, "forståss") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 1. april 2004 #3 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg synes også beige/jordfarger er veldig fint på bad, men da må man velge jordfarge på flisene også. Ellers har vi jo "klassikeren" hvitt/blått - litt kjedelig, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 1. april 2004 #4 Del Skrevet 1. april 2004 Skal dere ha lysegrå fliser på gulvet ville jeg valgt en lysere gråtone på veggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zitrus Skrevet 1. april 2004 #5 Del Skrevet 1. april 2004 Enig med Madame Felle. Har selv lysegrått bad på 6kvm. Grått er en nøytral farge og man kan heller bytte ut tekstiler/tilbehør og få "nytt" bad på den måten. Det er verre om man blir lei selve flisfargen. Vi har dyp lilla/plommefarge på håndklær etc. og synes det er veldig stilig mot det grå. :-) Zitrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 1. april 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 1. april 2004 Har også tenkt på dette med beige/jordtoner som Labella nevner... Hm.. Men grått og lysegrått hørtes veldig lekkert ut, tror det er en foreløpig plan *ler* Vil jo ha noe som er ganske nøytralt, kjedelig å kjøpe håndklær og alle ting så de passer til badet her vi leier nå, og så flytter vi kanskje videre om noen få år og da er det ingenting som passer lenger... Blått/hvitt tror jeg ikke det blir i og med at det er det i gangen utenfor badet + på kjøkkenet (i alle fall foreløpig...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 2. april 2004 #7 Del Skrevet 2. april 2004 Til lysegrått gulv ville jeg ha valgt hvite vegger. Lysegrå vegger på et lite bad kan fort bli mørkt, virke forminskende og grusomt kaldt, tror jeg. Lysegrått gulv, hvite vegger, lysegrå håndkær...høres fint ut synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 2. april 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 2. april 2004 Men dør- og vinduskarmer + døra er "hvite", og de har vi ikke planer om å male på nytt fordi det blir en stor jobb med skraping og sparkling. Det er masse slike lister og sånn på denne døra, og den "hvit-fargen" som er der er ikke helt hvit og sikkert umulig å få maken til. Og hadde det gått ville vi ikke hatt den uansett. Hm... Fliser er kjøpt inn i dag, de er veldig lyse lysegrå... Får legge ut endel utover gulvet i morgen og tenke litt mer når vi ser hvordan gulvet blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå