Gjest barista Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Det blir nok ny telefon på meg om en månedstid.. Leser litt rundt, og det ser ut at galaxy s4, og htc one er favoritter. Noen som har input til hvilken telefon jeg bør gå for?
orgus Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Rent spesifikasjonsmessig så er jo S4 over ett år nyere og vesentlig bedre specs enn One - men antageligvis også dyrere? Det som er litt trist - og hovedgrunnen til at jeg hopper over Samsung Galaxy denne runden, er at vi i Norge ikke får S4 med octacore-prosessor blandt annet. Men skulle jeg ha valgt, ville jeg gått for S4 for de samme grunnene som jeg gikk for S3 istedet for One.
TheHairyToothfairy Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Jeg har ikke sett så veldig mye på siste HTC, men jeg har snust litt på S4 nå før lansering - og WOW. telefonen kan kanskje oppleves som litt stor for flere, men jeg synes den er en fin mellomting mellom S3 og Note. Note er rett og slett for stor for meg, selv om jeg har hatt lyst på den. S4 passer flott i neven, og jeg har ikke store hender. raskt system (greit, jeg har prøvd en preproduction - men det betyr at den kan kun være bedre når den kommer i butikken) flott skjerm og så ELSKER jeg at du kan lade den uten ledning.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 (endret) Den nye HTC One er steinfin, jeg ville gått for den. http://www.amobil.no/artikler/htc-one/130865 Endret 22. april 2013 av Gjest
Gjest abcdefgh Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Hva med Sony sin nye Xperia Z ? En tlf i samme sjanger som de du nevner. Jeg er ihvertfall strålende fornøyd med min Sony.
Madison_00 Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 Jeg har bestilt S4 og mannen HTC One Jeg mener selsagt jeg har gjort det beste valget, men blir spennende å vurdere dem mot hverandre når de kommer.
Gjest Morteno Skrevet 23. april 2013 #7 Skrevet 23. april 2013 Rent spesifikasjonsmessig så er jo S4 over ett år nyere og vesentlig bedre specs enn One - men antageligvis også dyrere? Det som er litt trist - og hovedgrunnen til at jeg hopper over Samsung Galaxy denne runden, er at vi i Norge ikke får S4 med octacore-prosessor blandt annet. Men skulle jeg ha valgt, ville jeg gått for S4 for de samme grunnene som jeg gikk for S3 istedet for One. Tenker du på One X, kanskje? HTC One kom jo i Mars 2013. Jeg hadde personlig gått for Samsung siden jeg har god erfaring med dem og dårlig erfaring med HTC. Dessuten så tror jeg samsung fremdeles har en nice deal med Dropbox slik at du får 50GB lagring der, som er ganske bra. Jeg fikk i hvert fall det når jeg fikk en Galaxy Note 2. Der er alle bildene og filmene jeg har tatt, så jeg alltid har dem lagret et sikkert sted. Greit å ha.
Gjest barista Skrevet 24. april 2013 #8 Skrevet 24. april 2013 Jeg har tidligere hatt Htc wildfire, og htc desire s. samt samsung galaxy s3. Av de siste tre er det galaxyen jeg har vært mest fornøyd med. Nå har galaxyen begynt å fuske mye, men jeg regner med er fordi jeg falt på isen i vinter, og den tok det hardt. Htc One, og galaxyen kommer begge ut nå i Mai, og til omtrentlig lik pris. Utseende messig ser HTC One best ut, og derfor jeg tiltrekkes av den. Samtidig ser jeg at galaxyen spesifikasjonsmessig er bedre, men usikker hvorvidt jeg vil merke noe til det, om det egentlig er store forskjellen.. Og når jeg nå har s3, hadde det vært moro å hatt noe nytt, da jeg er redd galaxy s4 vil føles veldig lik.. Nå er det veldig overflatisk, men spørsmålet koker vel ned til hvorvidt s4 er så mye bedre spesifikasjonsmessig iforhold til htc one?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå