Gå til innhold

Til dere med småhunder

12 stemmer

1. 1. Hvor langt er du villig til å reise for et godt hundepensjonat? (hver vei)

• 30 min - 1 time
      4
    • 1 - 2 timer
      6
    • 2 - 3 timer
      2
    • 3 - 4 timer
      0
  2. 2. Hvor mye er du villig til å betale for et godt hundepensjonat? (pr. døgn)

• 200 - 300 kr
      8
    • 300 - 400 kr
      1
    • 400 - 500 kr
      3
  3. 3. Hvor attraktivt er et eget pensjonat for små hunder for deg?

• Lite eller ikke viktig/attaraktivt
      5
    • Litt attaraktivt
      5
    • Veldig attraktivt
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lenge vurdert å starte et lite hundepensjonat spesielt for småhunder. Dette er ikke ment som en diskusjon om dette, men er altså rettet til dere som har småhunder og om dere ville valgt et slikt pensjonat fremfor et hvilket som helst annet.

Ideen er et type pensjonat hvor hundene får det "nesten som hjemme": pass og omsorg i trygge omgivelser med store båser og fellesrom hvor hundene kan være sammen under tilsyn, samt turer sammen i skogen og i et par store luftegårder (1,5 mål hver).

Er dette noe dere med små hunder kunne tenkt dere? Og hvor viktig er det egentlig at det kun er hunder av samme størrelse på pensjonatet?

Anonym poster: 5ee396a61ec12e56c2442d8c4678149f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er villig til å gå langt for at min lille dvergpuddel skal ha det så godt som mulig i mitt fravær.

Betaler gjerne en høy pris for godt stell.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om det er hunder kun av samme størrelse, det som er viktig for meg er hunden ikke blir skadet, at den blir fulgt opp, får kontakt, stimuli, riktig mengde mat til riktige tider og at den ikke blir smittet av andre hunder. Og at den ikke blir skadet av andre hunder.

Men er ikke villig til å betale særlig mye for det. Jeg reiser sjelden bort. Og gjør jeg det, uten hund, er det gjerne noen jeg kjenner som passer ham gratis.

Anonym poster: 4af6b01c00b7b37bbaf0760dfc04ca57

Skrevet

Hva er egentlig poenget med at det bare skal være hunder av samme størrelse? Hvorfor er det en fordel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...