Gjest Crazycatlady Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Jeg oppdaget at min katt har fått seg en kattevenn. Så de utenfor her og da lekte de, og hang sammen Begynte å lure på om det er vanlig, for har ikke hørt om det så ofte Så er deres katt venn med andre katter i nabolaget eller katter som de ikke bor sammen med? 1
skruf Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Katten min har en venn, den står ofte ut og mjauer på katten vår hvis den er inne. Med engang katten vår hører det så vil den ut:) Har faktisk sett at de ofte leker ute på plenen, løper etter hverandre og tumler rundt. Meget ofte så blir nabokatten med katten vår inn hvis verandadøren står på en gløtt. Så spiser de litt mat før de enten stikker ut igjen, eller de legger seg ned og sover. De er egentlig innmari søte! 3
Malon Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 (endret) Nei. Katten min er sjefen i gata og liker ingen andre katter. Endret 22. april 2013 av Malon
Gjest Errata Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 Den vi har nå er en surpomp fra dyrebeskyttelsen som foretrekker mennesker fremfor katter, men katten vi familien hadde da jeg var barn pleide å henge ut med med to nabokatter, de hadde ingen problem med at den ble med inn, og kunne ofte komme opp i hagen vår og kikke etter den om den ikke var ute.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Katten til foreldrene mine hadde en god venn. De var alltid sammen. Satt sammen, gikk turer sammen osv. Da katten vår døde, gikk det lang tid før vennen sluttet å komme i hagen. Den satt ute og ventet og ventet.. Anonym poster: 3ef59fcd8f447e410636a736a94e16f4 2
Serafina. Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 Jeg ser katten min er i Hagen eller på terrassen hos naboen og venter på katten som flyttet tidligere i vinter. Jeg trodde ikke de var venner, men at de hadde et mer hat/elskforhold. Det ser uansett ut som hun savner han nå som han er borte.
Gjest Spiderpig Skrevet 22. april 2013 #7 Skrevet 22. april 2013 Katten min er venn med alle, unntatt gatas skrekk. Men han sloss ikke, bare gjemmer seg eller henter bikkja for beskyttelse Pus er kjempesosial med katter og går overens med alle kattene unntatt han ene som hater alle puser. Veldig hyggelig, sitter ofte en pus utenfor døra og venter om morgenen, hvis jeg er litt treig til å slippe han ut
Gjest Elissima Skrevet 22. april 2013 #8 Skrevet 22. april 2013 Katten min har en venn hun er veldig glad i. Ellers jager hun vekk alle katter som kommer på terrassen. De er så søte der de ligger og vasker hverandre eller jager hverandre på plenen. Jeg kan bare si PUS! så blir pelsdotten min helt vill. 1
pinar Skrevet 22. april 2013 #9 Skrevet 22. april 2013 Der jeg bodde før hvor pus var ute var hun definitivt ikke venn med noen av de andre kattene. Det var mye fres og høylytte AAOUU.
Uglen Skrevet 22. april 2013 #10 Skrevet 22. april 2013 Pusen vår (kastrert hankatt) er kompis med nabokatten (også kastrert hankatt). Han er også kompis med naboene... til den grad at han tidvis lurer seg inn gjennom deres vindu og kaster seg over nabopusens mat. Pus er nå hellig overbevist om at deres leilighet og matforråd er underlagt ham, og skjønner ikke hvorfor vi stupide tobente fortsetter å holde dørene til våre respektive leiligheter stengt for den firbente majesteten, som jo vil ha fritt leide til alle deler av sitt kongerike. 1
Gjest Crazycatlady Skrevet 22. april 2013 #11 Skrevet 22. april 2013 (endret) Haha, ja katter er vel like ulike som oss. Noen er sosiale, andre ikke, noen liker ingen mens andre liker nesten alle Jeg trodde ikke at de to var venner. Ikke så lenge siden vi flyttet hit og da var de alt annet enn venner Mye hyl og skrik utenfor her da. Har tydeligvis funnet tonen etter det da, men tror ikke han er venner med alle for han har noen ganger små sår etter slåsskamp. Utrolig søtt å se på i hvert fall. Endret 22. april 2013 av Crazycatlady
Anoia Skrevet 22. april 2013 #12 Skrevet 22. april 2013 Katten min er livredd for andre katter, hvis noen dukker opp utenfor vinduet blir det huskestue! Men vi hadde en katt da jeg var liten, han fikk seg en liten, søt venninne, og de gikk stadig tur sammen og hadde det veldig hyggelig. En dag forsvant katten vår sporløst, og det var visst ikke bare vi som sørget; den lille hunnkatten dukket stadig opp og lette etter ham i hagen...
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #13 Skrevet 22. april 2013 For ikke så lenge siden fikk vi en ny nabo. De har en jentepus, og de to har faktisk blitt gode venninner. Får gå inn til hverandre også :-) Men hun freser til guttekatter, så det er ikke alle hun går like godt overens med. Og hun er veldig aggressiv mot hunder Anonym poster: 1b617a5629688e32a0e8ed712c423949
Larry Croft Skrevet 23. april 2013 #14 Skrevet 23. april 2013 Han hater de fleste kattene, men en av de aksepterer han. Det er en grå jentekatt. Når de ser hverandre så nusser de hverandre, så jeg tror de er kjærester. De er så skjønne. ^^
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #15 Skrevet 23. april 2013 Har ikke katt nå, men min forrige katt elsket alle, uavhengig om det var et menneske, en hund eller en katt. Men han hadde en bestekompis, en eldre hunnkatt, og de pleide å ligge i en grop inntil huset når det var sol. Lå bare å stekte i sola inntil hverandre og vaska hverandre. Var så søtt, hehe. Anonym poster: 9b9dc3c25c080367ec29f72f16f58f24
Glis**_** Skrevet 23. april 2013 #16 Skrevet 23. april 2013 Har to katter og den siste tiden har det vært mer eller mindre 3-4 katter utenfor her. Men det går litt opp og ned og det er en katt som det ser ut som om de er venner. står nærmest uten for døra og roper på Kattene for at de skal komme ut . hehe men så er det ei hu katt som kan drepe kattene mine. kommer hit og griser banker de... :'(
Dolce Skrevet 23. april 2013 #17 Skrevet 23. april 2013 Pusejenten her er bestevenninne med en annen katt som ser nesten helt lik ut som henne. Men denne andre katten er veldig folkesky, så jeg klarer ikke finne ut om det er gutt eller jente. Uansett, min pusejente er selvfølgelig sterilisert. Men det er litt søtt når pusejenta kommer slepende med vennen/venninnen og ikke gir seg før jeg har satt ut litt ekstra mat ute i hagen. "Mamma, min venn er sulten" 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #18 Skrevet 23. april 2013 Min katt er gatas skrekk, og det vet alle naboene med katt også, kattefolkene i gata skyr min katt, og meg Anonym poster: 23826b79403659bb576521b761ceb9cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå