AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Så mye fram og tilbake det har vært. Det har vært et destruktivt forhold som har vært vaklende i et og et halvt år nå. Jeg har blitt så deprimert, rett og slett kræsja helt, og derfor bare enda mer ute av stand til å komme meg ut av det pga frykten for ikke å klare meg selv i en slik tilstand.. Han er kjempegod og snill, men det er noe så kvelende og ensomt med relasjonen at jeg rett og slett blir syk av det.. Er det noe som har opplevd lignende? Men nå har jeg tatt valget, vi må avslutte... Jeg har hatt helt panikk bare med tanken, men når jeg bestemte meg var det en enorm lettelse i hele kroppen, og plutselig følte jeg at jeg kunne begynne føle igjen, noe annet enn bare sorg og smerte... Han er enig i at det ikke går an å fortsette når det drar meg sånn ned... Nå må jeg bare mobilisere styrke, og ha troen på meg selv, at dette skal jeg klare... Anonym poster: 64e2c417fabb6bd6eb1306da93570fb1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Dette klarer du! Hvis forholdet er destruktivt er det bedre å avslutte det. Anonym poster: 55d920361ecbbb3d1ccf92338f24fded
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Takk! Anonym poster: 64e2c417fabb6bd6eb1306da93570fb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå