Gå til innhold

Han gjør det slutt, og vi blir sammen igjen, har hendt 7 ganger siste året, har funnet han på datingside også nettopp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av denne make up og breake up sirkelen jeg har havnet i, har fortalt typen min at skjer det en gang til uten at du mener det virkelig er vi over.Venner av meg liker han ikke, ikke familien min heller.Ja han bor i et annet land skjønner det er tøft med avstandsforhold for han meg allikevel, han bor i Bulgaria. Han sa forrige gang at han aldri skulle såre meg men så dumpet han meg igjen 2 mnd etterpå.Og nå også sier han det samme: jeg skal aldri gjøre det igjen, jeg elsker deg så høyt.Fant ut også at han hadde laget en profil på en datingside der det sto han var singel.Men det var akkurat den dagen han dumpet meg han laget den og den er ikke aktiv. Jeg konfronterte dette med han, han sa at det var spam og at det var i så fall ikke meningen at han skulle være utro.Nå virker han sååå glad i meg og alt er helt normalt som om ingenting har skjedd i hans verden.Da han kranglet med meg så sa han at han er ikke sikker på om meg er den rette.Nå sier han at jo da du er det men jeg er ikke sikker på om jeg kommer inn til ditt land, strenge visumregler som Norge har.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dropp ham! Han vet ikke hva han vil eller han leker med deg. Uansett er det ikke sunt å holde på slikt!

Anonym poster: bdde914298e659869faad1e1df62a56d

Skrevet

Hva får du egentlig ut av forholdet med ham, annet enn masse styr?

• Liker 2
Skrevet

Vær glad du er kvitt han. Du mener vel ikke på alvor at du vil fortsette sammen med en sånn idiot??

Skrevet

De gangene han har "dumpet " meg har det bare vart en dag eller to og så er vi sammen en lang stund da.Men han sier bare at han er sint når han gjør slik.Ja vi er sammen nå men neste gang han gjør dette, skal jeg ikke snakke til han på lenge, han skal få lide.Han sier unnskyld og jeg skal ikke såre deg mer sier han for hver gang :-/ men nå er det nok

Skrevet

Hjelpes....

Du lar det holde på sånn? Kanskje på tide å gå videre med livet ditt.

• Liker 2
Skrevet

JA jeg vet det er fryktelig usunt å holde på slik, nåde han om han gjør det igjen, da skal han få svi da, og det mener jeg. :smoke:

Skrevet

ingen frekke kommentarer takk, om noen prøver seg på det, så sier det mer om denne personen, om noen kaller meg dum, så er du ondskapsfull hah! og nei jeg troller ikke, hvorfor skal jeg gidde det, det er dessverre mange som har det som meg

Gjest Eurodice
Skrevet

De gangene han har "dumpet " meg har det bare vart en dag eller to og så er vi sammen en lang stund da.Men han sier bare at han er sint når han gjør slik.Ja vi er sammen nå men neste gang han gjør dette, skal jeg ikke snakke til han på lenge, han skal få lide.Han sier unnskyld og jeg skal ikke såre deg mer sier han for hver gang :-/ men nå er det nok

Du gir ham ultimatum gang etter gang. Klart mannen ikke tar deg alvorlig. Nå er det nok, skriver du. Mon det? Du skal ikke snakke med ham på lenge. Hvorfor skal du snakke med ham i det hele tatt, hvis du mener det skal være slutt?

• Liker 2
Skrevet

jeg er utrolig glad i han, og jeg har bestemt meg nå, neste gang skal han få lide ordentlig og lære believe me

Gjest Fleecejakke
Skrevet

Han triller deg rundt lillefingeren. Det er du som burde lære.

• Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

jeg er utrolig glad i han, og jeg har bestemt meg nå, neste gang skal han få lide ordentlig og lære believe me

På hvilken måte skal han lide? Hvilke planer har du?

• Liker 1
Skrevet

hvilke planer ? ikek snakke med han på noen dager

AnonymBruker
Skrevet

hvilke planer ? ikek snakke med han på noen dager

Tror du virkelig at det å ikke snakke med ham på noen dager gjør at han vil lide??? Ta deg sammen!

Anonym poster: bdde914298e659869faad1e1df62a56d

• Liker 2
Skrevet

jepp det vil få han til å lære, en venninne av meg gjorde det med typen sin, og da sluttet han :laugh:

Skrevet

Han vil nok bli desperat da, jeg kjenner han, lærer han ikke da, så kommer han til å slite seg ut ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du egentlig? 17?

Anonym poster: 101975887d0c9e9329cbae13fa806927

• Liker 1
Skrevet

Hvor ondskapsfull er du da anonymbruker ? hvor gammel er du da ? 13?

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvor ondskapsfull er du da anonymbruker ? hvor gammel er du da ? 13?

Det er ikke ondskapsfullt å spørre om din alder. Du virker ikke særlig voksen, hverken i måten å uttrykke deg deg på eller i oppførsel.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...