Linnda Skrevet 5. juni 2002 #1 Del Skrevet 5. juni 2002 HVOR ER DERE BLITT AV ALLE ZAMMEN ???? Zitter her alene på bazzengkanten kvelden etter kveld.... Har dere tatt ferie alle på en gang??? Tror forezzten det var noen innom i går kveld, men da var jeg zå zanzeløzt full av ekno og pærebruz, at jeg ikke orket å løfte øyenlokkene en gang. Hallooooooooooooooooo, engler..... Må nok ha litt mere pærebruz igjen jeg. *hikk* *Nynner for meg selv* Livet er ikke det værste man har, om litt er pærebruzen klaaaaar.......... *hikk* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 6. juni 2002 #2 Del Skrevet 6. juni 2002 Jæi æl hæl Av å til... Zynez ogzå at de ær litt manko på engler om dagæn. Vi zavner dere! Thea hal nå zkrevet et morzomt innlegg som jei lo veldi av. Jei zyklet en gang på en flue som kræzza i øyet mitt. Zykkelen gikk runt og jei kræzza i bakken.. Ikke noe arti nei Men heldivix så fikk jei flua ut etter en liten ztunn. zå det zå Ooohh jei hal spizt altfor mye ekno... Tuva hal du pælebluss til mei?? *hupp* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. juni 2002 #3 Del Skrevet 6. juni 2002 ZzzzzzZzzzz.... hvor er jeg? Jeg tror jeg har fått hetezlag... voldzomt zå varmt det zkulle bli? Har hørt at kald pærebruz zkal hjelpe.... Hvor er lageret? Eller har du drukket opp alt zammen, Tuva??? Jeg ble helt utzlitt bare av å leze det innlegget, jeg... Zykle hit, zykle dit.... Mye bedre og mer effektivt å ta zeg en tur med flyzzemazkinen. Zjanzen for å kræzze med all zlagz bugz reduzerez oxzå. Jeg fikk ei flue i halzen en gang, jeg... Zå det er zmart å puzte med neza når man zukler..... Den zmakte ikke zærlig godt, nei.... Hei å hupz, er det ikke på tide med en fezt igjen? Bug fri zone åff kårze... Zkåååål! _________________ @lfa 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-06-06 13:47 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 6. juni 2002 #4 Del Skrevet 6. juni 2002 Zkkkåååållll @lfa! *hupp* Fezt ja, det hadde vælt mozzomt! Jei hal laga en dlink som dele kan pløve... inne på mat og dlikke... *hikke* Hi hi jei blir jo full av ekno å pæleblus føl fezten bynner jo Hal dele de bla idag?? Valmt væl og sol?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 6. juni 2002 Ååååhh......*gnir meg i øynene* Hva er det zom zkjer her da??? @lfa Vinga Zå kozelig at dere ville ztikke innom da!!!!!! Her er det mazze pærebruz igjen! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 6. juni 2002 #6 Del Skrevet 6. juni 2002 God molgen Tuva jenta mi Jei vil ha pæleblus! Du må pløve dlinken min... *ss* *hupp* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 6. juni 2002 Hei på dei Vinga! Hviz jeg zkal prøve drinken din, zå må jeg ut å handle førzt og det gidder jeg ikke. Men en annen gang zikkert. Her har du en pærebruz! Zett deg ned i zola. Kjenner du ikke hvor deilig det er??? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. juni 2002 #8 Del Skrevet 6. juni 2002 Fint at det var mer pærebruz igjen! Jeg har klippet plenen langz bazzengkanten her i dag. Zå blir det litt penere her. Nå nyzer jeg derimot noe veldig.... den allergien er noe møkk.... Jeg vil gjerne zmake drinken din, Vinga. *hupp* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 6. juni 2002 #9 Del Skrevet 6. juni 2002 Den anbefalez, den er alkoholfli og gleiel... He he Det kan nok tlengez i dizze ekno tidel. @aaahhhhlfa! Liggel du del naken zå alle kan ze!! Hmmm! Jei å vil! *rive av englekjortel* Det æl valmt ja tuva.. Puh! Takk og pliz fol PÆLEBLUZ! *slurpe*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. juni 2002 #10 Del Skrevet 6. juni 2002 Ja, er det ikke herlig å bare ligge her helt zplitter pine naxen, da? Ingenting er zom å zprade naxen rundt langz bazzenget med alkoholfri drinx, pærebruz og bare nyte late engledager.... zkal vi ze om vi finner Waco på veien, sånn at han får noe annet å ze på enn de zlzkete nabodamene zine? Unnzuld.... jeg el bale litt flekk i dag.... *lødme* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 6. juni 2002 Ja, det gjør vi @lfaen!!!!! Godt forzlag azzå. Vi zer etter om vi finner Waco. Hvis vi rooooper på'n zå kommer han zikkert! Han får zikkert zlag, når han zer ozz!!! Hihi.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. juni 2002 #12 Del Skrevet 6. juni 2002 Ja, noe annet ville være helt utenkelig... Hmmm... det har vært veldig zå ztille inne poå menighetzkontoret i det zizte? Noen zom vet hvor turtelduene har dratt av zted? Har de dratt på menighetztur uten ozz??? Er det fødzel i gang? Zkilzmizze? Lederzeminar? Handler de nye møbler? Hva zkjer??? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 6. juni 2002 #13 Del Skrevet 6. juni 2002 Jei tror de znek seg med ilpost-ruta til Zvalbard... Det ble litt for valmt for Væren her hjemme i den valmen, høyglavid som hun æl Kan folstå dem jei. Hal selv velanda-døla oppe å dlikkel masse. Jei er også naxen!! Vil ikke ha waco hit, ikke lop på han. Pliz. Jei tlol jei besvimel snalt, de ÆL så VALMT!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. juni 2002 #14 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg har oxzå dører og vinduer oppe.... og holder på å forgåååå av varme... men det er jo litt deilig oxzå, da.... Hmmm zkal vi inveztere i aircondition her i menigheten? Det hadde vært deilig..... *zukk* Huff... lille englebarnet er zlettez ikke zå zøtt i dag... Huffzan... Lei av å zi "nei" nå, ja... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora Skrevet 6. juni 2002 #15 Del Skrevet 6. juni 2002 Er det her hjemme det er så varmt? Trodde jeg var i karibien ennå jeg.@lfa, husker du vi la ut på svømmetur? Hvordan går det med dere da? Jeg har meg litt modemsaft. Må drikke mye i denne varmen. Svømmer rundt og rundt og rundt i basenget med den nye badedrakten.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. juni 2002 #16 Del Skrevet 6. juni 2002 Karibien var fint *mimre mimre* Kom du frem til slutt du også? Eller drev du bare tilbake til englebazzenget? Zer du ikke hva vi gjør? Vi zprader rundt naxne her, jo! Alt for varmt til å gå i klær nå... *puh* Kazt badedrakten, da. Selv om den var fin. 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-06-06 22:49 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #17 Del Skrevet 6. juni 2002 Noen som vil ha jordbær??? Jeg har vært en tur i Strawberry Fields og plukket masse deilige bær!! Anbefaler alle en tur dit!! Bare forsyn dere!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. juni 2002 #18 Del Skrevet 6. juni 2002 Tusen takk! Jeg vil gjerne ha jordbær!!! Nam-nam, skikkelig smak av sommer! Englemamma har ligget som et slakt på terrassen utenfor lysthuset i hele dag, er ikke livet herlig, dere???12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #19 Del Skrevet 6. juni 2002 Væren, har du ligget på terassen utenfor lysthuset i hele dag?? Jeg har ikke sett deg... Har du sett at både @lfa, Vinga og jeg har sola oss naken i dag....... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 7. juni 2002 #20 Del Skrevet 7. juni 2002 *slurp* Neei! Der var pærebrusen tom... Går jo mye av den i denne varmen. *tørker svette fra pannen* Men skal ikke klage, deilig med godvær Kan jeg få smake på jordbærene også? _________________ ~~~ ...Shelly... ~~~1212[ Dette Innlegg er endret av: Shelly den 2002-06-07 16:08 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå