Gjest anonym Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Hei! Jeg har en kjæreste jeg har vært sammen med i 1 og et halvt år no. Det har vært slutt mellom oss allerede 2 ganger, og sist uke ble det slutt men jeg krøp tilbake til han. Jeg vet ikke om jeg lyver til meg selv, elsker jeg han eller ikke? jeg føler jeg alltid er så usikker på hele forholdet. Problemet her er at han sover hele dagen, tar ikke intiativ til å ringe eller snakke med meg, og gamer hele tiden. Når jeg kommer til han etter skolen, sover han forsatt og det er utrolig irriterendes. Jeg har sagt dette til han flere ganger, han har forbedret seg, men er forsatt ikke helt i mål. Jeg føler på en måte at han ikke elsker meg, selvom han sier det til meg. Det er på en måte jeg som tar alt intiativet i forholdet, og det gjør meg utslitt. Han skal i tilegg til Magaluf i sommer med kompisene. Og jeg er utrolig redd for at han kan være utro der nede i og med at han har danset tett intill jenter på byn før. Jeg vet ikke om jeg kan stole på han.. Jeg syntes også at magauf ikke er et sted for folk som har kjæreste, er det noen som er enig med dette? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, noen som har vært borti noe lignende før? eller har noen tips?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Hvorfor sover han hele tiden? Det er ikke normalt for et friskt menneske å sove hele tiden. Har han jobb? Ellers synes jeg ikke et forhold har mye fremtid hvis man må dra hele lasset alene. Er det overhode mulig å snakke med ham om dette? Jeg ser ikke noe galt i at han drar på guttetur til magaluf, men synes det er drøyt hvis han har danset slik med andre jenter når dere var sammen. Eller var det i de periodene det var slutt? Anonym poster: de796cc4fbfb0f50531fb79ec3ce078c
Gjest anonym Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Hvorfor sover han hele tiden? Det er ikke normalt for et friskt menneske å sove hele tiden. Har han jobb? Ellers synes jeg ikke et forhold har mye fremtid hvis man må dra hele lasset alene. Er det overhode mulig å snakke med ham om dette? Jeg ser ikke noe galt i at han drar på guttetur til magaluf, men synes det er drøyt hvis han har danset slik med andre jenter når dere var sammen. Eller var det i de periodene det var slutt? Anonym poster: de796cc4fbfb0f50531fb79ec3ce078c Han har jobb, men det er ikke heltid. Han sover til rundt kl 5 om dagene. Jeg har jo prøvd flere ganger å snakke med han om det, men føler han ikke tar det seriøst nok. Til og med ikke når jeg har slått opp med han, og han lover å forandre på ting. Da går det ca 2 uker også er det tilbake til det samme gamle. Og ja, dansingen på byn var når vi var sammen, så føler ikke at jeg kan stole helt på han grunnet dette
Kamat Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 Jeg kjenner igjen den følelsen du sitter med så alt for godt. Har vært i et lignende forhold før, men det tok ikke lange tiden før jeg endte det. Når man er i et forhold skal begge ta intiativ for å få det til å gå rundt. Jeg synes du burde sette deg ned å prate litt ordentlig med han om det, kanskje han innser at han må ta seg sammen for å få beholde deg! Lykke til
Gjest Coolaid Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Han høres ut som en lat fyr som vil ha i både pose og sekk. Han vil ha kjæreste og alle godene, men er altfor laidback til å engasjere seg noe særlig. Dersom du summere opp alt det positive du får ut av forholdet, og summere opp det negative, så ser du svart på hvit om du får nok ut av det til å fortsette. Hvorfor klynge deg til en mann som tydeligvis ikke har så stor interesse for forholdet som du har ?
Gjest anonym Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 Jeg kjenner igjen den følelsen du sitter med så alt for godt. Har vært i et lignende forhold før, men det tok ikke lange tiden før jeg endte det. Når man er i et forhold skal begge ta intiativ for å få det til å gå rundt. Jeg synes du burde sette deg ned å prate litt ordentlig med han om det, kanskje han innser at han må ta seg sammen for å få beholde deg! Lykke til Ja det er veldig sant! Har prøvd så mange ganger å snakke alvorlig med han om det, men får prøve en siste gang og se om det da hjelper. Men føler jeg har gitt han så mange sjanser til å forbedre på ting Tusen takk! Han høres ut som en lat fyr som vil ha i både pose og sekk. Han vil ha kjæreste og alle godene, men er altfor laidback til å engasjere seg noe særlig. Dersom du summere opp alt det positive du får ut av forholdet, og summere opp det negative, så ser du svart på hvit om du får nok ut av det til å fortsette. Hvorfor klynge deg til en mann som tydeligvis ikke har så stor interesse for forholdet som du har ? Takk for tipset! skal sette meg ned å gjøre det. Jeg syntes egentlig bare hele forholdet er forvirrende, derfor det er så vanskelig å vite hva som er rett. Ene dagen elsker jeg han og andre dagen føler jeg at jeg ikke gjør det
dobri123 Skrevet 22. april 2013 #7 Skrevet 22. april 2013 Sikker på at det ikke er noe feil som gjør at han sover så mye? Min kjære var også sånn, han er også ganske ille. Han drar på jobb, kommer hjem og spiser, sover til sent, våken en time eller to og sovner igjen. Han var blodfattig og hadde jernmangel.
Gjest anonym Skrevet 22. april 2013 #8 Skrevet 22. april 2013 Sikker på at det ikke er noe feil som gjør at han sover så mye? Min kjære var også sånn, han er også ganske ille. Han drar på jobb, kommer hjem og spiser, sover til sent, våken en time eller to og sovner igjen. Han var blodfattig og hadde jernmangel. Jeg tror ikke det har noe med det å gjøre. Tror det heller er det at han sitter våken til langt på natt og spiller og legger seg ikke før kl er 5-6 om morningen :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå