Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk i julegave en flott ferie for to. Den beste gaven jeg noensinne har fått. Jeg bestemte meg for å be med min bror. Han har som meg ikke hatt allverdens ferier, han fortjener en og vi går godt sammen og han utviste interesse for turen. (typ temareise)

Bilettene og hotellrommet må bestilles straks om det ikke skal bli fullt. Jeg har bedt ham flere ganger om vi kan sette oss ned og planlegge og...jada...joda.....mhm....

Det eneste jeg har fått ut av ham er at hotellet jeg endelig fant er "helt greit". Stedet vi skal til er historisk, jeg leser og ser dokumentarer, forbereder meg på totalkunnskap.

Det eneste jeg ville ha fra ham var å sette oss ned og finne datoer for avreise/hjemreise, hvor mange dager vi skal være (samme for ham bare det er innenfor to-ukers-rammen han har) og å planlegge i noen streker hva vi skal gjøre og hvilke dager. Detaljplanlegging kan jeg ta meg av, jeg hadde bare forventet mer interesse og at han skulle hjelpe meg med avgjørelser.

(Vi sliter begge med å ta avgjørelser, begge har div angst som har utløst totalvegring, dette er en utmerket måte å kunne ta avgjørelser i en positiv setting)

Nå sitter jeg her helt frosset. Jeg har i k k e lyst til å bestille trangt dobbeltrom, jeg har lyst til å bruke hotellbudsjettet på ett mer komfortabelt enkeltrom. Jeg vil sette meg ned og planlegge dager slik jeg vil ha dem. Jeg vet garantert at han vil ha "problemer" med mitt "program" senere.

Off, dette skulle bli bare bra også..... :( Jeg vet jeg ikke kan si til ham at *jeg snurtreiser alene* men jeg skulle ønske jeg kunne.

Gah! :(

Anonym poster: 9021eba0cffc97d5c65b51a9a363485c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...