Gå til innhold

tips til "ammevennlig" kjole- bryllup

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

har termin om 3 uker, og skal i et bryllup i begynnelsen av juni. noen som har tips til hvor jeg kan få tak i en penkjole som er enkel å amme i?

Anonym poster: 7da02002f02e82d7099746d0d8393166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

nelly.com har noen.

Jeg har vært i bryllup tidlig i begge mine ammeperioder. Første gang ga jeg opp å finne noe og gikk for to-delt(skjørt og bluse). Ingen som tenkte over det tror jeg.

Andre gangen fant jeg en vanlig kjole som var enkel å brette til side/ned. Den hadde også høyt liv, noe som var greit siden den da skjulte magen(var bare 5 uker siden fødsel).

Begge ganger har vi vært i bryllupet en del kortere enn planlagt, så like greit å ikke legge så mye energi og penger i antrekk. Ikke alltid selskapeligheter og nyfødt baby lar seg kombinere.

Anonym poster: 9ab2fe6e085b4ce61d8d76702be427d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Jeg brukte stroppekjole med bolero over. Fungerte fint.

Har forøvrig også et par ammekjoler som jeg har brukt mye, men disse er ikke "bryllupsfine", da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Never mind, så ikke mellomrommet før "bryllup".

Endret av OnFire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

nelly.com har noen.

Jeg har vært i bryllup tidlig i begge mine ammeperioder. Første gang ga jeg opp å finne noe og gikk for to-delt(skjørt og bluse). Ingen som tenkte over det tror jeg.

Andre gangen fant jeg en vanlig kjole som var enkel å brette til side/ned. Den hadde også høyt liv, noe som var greit siden den da skjulte magen(var bare 5 uker siden fødsel).

Begge ganger har vi vært i bryllupet en del kortere enn planlagt, så like greit å ikke legge så mye energi og penger i antrekk. Ikke alltid selskapeligheter og nyfødt baby lar seg kombinere.

Anonym poster: 9ab2fe6e085b4ce61d8d76702be427d9

nei, er litt kjedelig å kjøpe en dyr kjole som man går med en gang, og evt bare noen timer. men nelly var jo ikke så dumt tips da. var inne på H&M og så hva de hadde, men der var det jo ganske snaut.

Anonym poster: b5e43180795c8483556a523278f8d612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

er det evt teit å finne en litt finere tunika? folk setter vel ikke så store krav til at man har en fin kjole når man ammer osv? kan jo ikke bestille nå, for aner jo ikke hva som vil passe når mini er ute:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

er det evt teit å finne en litt finere tunika? folk setter vel ikke så store krav til at man har en fin kjole når man ammer osv? kan jo ikke bestille nå, for aner jo ikke hva som vil passe når mini er ute:P

Derfor er omslagskjoler gull, for de er så justerbare! :-)

Anonym poster: 18597c15e7d36f42311b5d8d1015ec63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...