Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #1 Del Skrevet 31. mars 2004 Hva mener dere om dette Er det ikke dyrt nok å ha bil fra før kanskje???!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 31. mars 2004 #2 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvilken dato har vi i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 31. mars 2004 #3 Del Skrevet 31. mars 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 31. mars 2004 #4 Del Skrevet 31. mars 2004 I adressa står det at det skal være røykfritt på torget i trondheim.. Regner med det er årets aprilsnarr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 31. mars 2004 #5 Del Skrevet 31. mars 2004 Tror ikke de får tilgang til hvor jeg bor og hvor mye jeg tjener fordi de får vite skiltnr. på bilen min nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hovedinnlegger Skrevet 31. mars 2004 #6 Del Skrevet 31. mars 2004 Rett i fella der gitt :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 31. mars 2004 #7 Del Skrevet 31. mars 2004 Nåja, det kan like gjerne være sant. Våre eminente myndigheter har så mye rart for seg, så det er aldri godt å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. april 2004 #8 Del Skrevet 1. april 2004 faan jeg er dum da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå