AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Hva gjør man egentlig når man har funnet ut at ens kjæreste og søster har vært utro med hverandre? I flere måneder... Er helt nummen, og kan nesten ikke puste. Dobbelt svik. Klarer ikke tenke, og nesten ikke skrive... Noen som har vært der? Hjelp Anonym poster: 22c4bf9fc7bd9c547a6d823464e01593
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Hva skjer med KG om dagen? Dette er den tredje tråden om utoskap med nær familie på kort tid! Anonym poster: d71f640d7e57f2d39e73ac499365aea3 1
Gjest Bud Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Først bryter du all kontakt med kjæresten, så pleier du forholdet til søstra di. Hun ødela forholdet ditt med kjæresten, men hun kommer alltid til å være søsteren din!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 Familieuka? Her er et innlegg om samboer og mamma også, er det noen som kjeder seg? Hvis ikke; vel, man dumper fyren HARDT. Og avhengig av om det er ekte eller bare ren faenskap, så må man avgjøre hva slags forhold man ønsker å ha til dem begge i fremtiden. Ikke om et år, eller kanskje fem år.. Hvis de gifter seg og får barn, så er det greiest for en selv å forsøke å forsone seg med saken, for resten av familiens skyld. Man trenger ikke omgåes i større grad enn nødvendig. Men være sivilisert og høflig de få gangene man må møtes. Er det ren idioti fra begge side, så kan de sitte alene og brenne i all evighet synes jeg. No loss. En kusine av meg gikk fra en bror til den andre. Ikke smertefritt, men det gikk seg til.. De giftet seg og fikk flere barn.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Jeg hadde kuttet ut begge. Blod er tykkere enn vann men ikke for enhver pris. Håper det går bra med deg, ts. Anonym poster: 3209d12cb8ecb0c50222b67c6d7e80db 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 Jeg hadde kuttet ut begge. Blod er tykkere enn vann men ikke for enhver pris. Håper det går bra med deg, ts. Anonym poster: 3209d12cb8ecb0c50222b67c6d7e80db Nekter å snakke med noen av dem, har ikke krefter til noe. Vil bare sove. Har ligget i senga siden jeg fant det ut. Kjennes ut som jeg har blitt knivstukket og blør ihjel. Og ingen kommer for å redde meg, siden de som kunne reddet meg var de som knivstakk meg. Har ingen å snakke med, dette var mine to nærmeste. Dette takler jeg ikke. Ingen steder å dra Anonym poster: 22c4bf9fc7bd9c547a6d823464e01593
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #7 Skrevet 22. april 2013 Vi bor forresten sammen, er godt voksne og har vært sammen i 20+ år. Så jeg er i sjokk. Anonym poster: 22c4bf9fc7bd9c547a6d823464e01593
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #8 Skrevet 22. april 2013 Herregud! Kan det hjelpe å snakke med en livscoach av noe slag? familierådgivningskontoret kan sikkert hjelpe med litt nødhjelp for å komme deg gjennom de nærmeste dagene? prest? Styrkeklem... Anonym poster: 6424491c22864d9eab362f50944cc439 1
La Guapa Skrevet 22. april 2013 #9 Skrevet 22. april 2013 Kjære deg. Dette har skjedd med en venninne av meg. De klarte faktisk å jobbe seg gjennom det og er fortsatt gift. Hvordan er mannen din oppi det hele ? Viser han anger ?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #10 Skrevet 22. april 2013 Kjære deg. Dette har skjedd med en venninne av meg. De klarte faktisk å jobbe seg gjennom det og er fortsatt gift. Hvordan er mannen din oppi det hele ? Viser han anger ? Da heg konfronterte ham med hva jeg hadde funnet ut ble han sint og kjeftet meg ned, var helt usaklig. Regner med at det var den dårlige samvittigheten hans som snakket. Nå er han spak og lar meg være ifred. Jeg tror ikke han er glad i meg lenger, og har nok ikke vært det på flere år. Jeg ser det nå. Jeg takker gud for at vi ikke har barn sammen. Hva søstera mi har tenkt aner jeg ikke, vi er så tette at vi møtes hver dag. Var. Var... Jeg trenger å snakke med noen ja. Må bare finne ut hvem. Og får krefter til å få meg opp av senga. Har allerede vært borte fra jobb en dag nå. Venninna di må ha en helvetes styrke, la guapa. All ære til henne for det. Hva med søsteren hennes? Anonym poster: 22c4bf9fc7bd9c547a6d823464e01593
Gjest ¨¨¨ Skrevet 23. april 2013 #11 Skrevet 23. april 2013 Håper du har en bestevenninne. Kvalmt. Herregud så bra dere ikke har barn, hva skulle de egentlig ha trodd om livet pg voksne mennesker. Ta avstand er mitt eneste råd.
La Guapa Skrevet 25. april 2013 #12 Skrevet 25. april 2013 Da heg konfronterte ham med hva jeg hadde funnet ut ble han sint og kjeftet meg ned, var helt usaklig. Regner med at det var den dårlige samvittigheten hans som snakket. Nå er han spak og lar meg være ifred. Jeg tror ikke han er glad i meg lenger, og har nok ikke vært det på flere år. Jeg ser det nå. Jeg takker gud for at vi ikke har barn sammen. Hva søstera mi har tenkt aner jeg ikke, vi er så tette at vi møtes hver dag. Var. Var... Jeg trenger å snakke med noen ja. Må bare finne ut hvem. Og får krefter til å få meg opp av senga. Har allerede vært borte fra jobb en dag nå. Venninna di må ha en helvetes styrke, la guapa. All ære til henne for det. Hva med søsteren hennes? Anonym poster: 22c4bf9fc7bd9c547a6d823464e01593 Hun har svært liten/ ingen kontakt med sin søster. Det blir ufattelig kleint de gangene de møtes på familiesammenkomster ( foreldrene deres vet det ikke)
solglad12 Skrevet 26. april 2013 #13 Skrevet 26. april 2013 Huff håper du føler deg bedre nå enn da du skrev innlegget. Synes du burde kuttet kontakt med begge to! Disse to drittmenneskene er ikke verdt å samle på. Det du burde gjøre er å vise dem hvor såret og skuffet du er over de, slik at de får bære det på samvittigheten sin. (Hvis de i det hele tatt har samvittighet!!) Kjente virkelig at jeg ble sint inni meg da jeg leste dette..Husk at uansett hvor tøft ting er nå, så vil du komme deg over det.. Håper det virkelig ordner seg for deg snart.. Ps: har så lyst å slå ihjel disse to as.. fatter ikke at noen kan være så hjernedød.. :frustrert:
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #14 Skrevet 26. april 2013 Er det sant? #denfølelsen da! Jeg kan ikke begynne en gang å forestille meg hvordan det føles. Kjære vene. Hvilken type mann kreves det for å kunne gjøre noe sånt da. Du tror han ikke er glad i deg lengre? Jeg tror, at man kan tro mye, men dette handler ikke så mye om tro. Å påføre noen andre den smerten. Med søsteren. Fy faaaen, så hensynsløst. Og det beste er jo om du kom deg opp av sengen igjen. Og snakk med noen. Trenger ikke å bekymre deg så voldsomt om jobben enda heller. Ta deg en dag til minst. Ta to om ikke. Og hva tenker du nå da? Du skal dumpe dritten av ham da, ikke sant? Anonym poster: 55ee4dffe097c80733629f7f0eedb1f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå