Gå til innhold

Når i løpet av året er det best å kjøpe brudekjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det f.eks mye tilbud på høsten? Og når kommer 2014 kolleksjonene i butikk?

Er det mange som selger brudekjolene sine etter sommeren? Kan kanskje finne noe fint da?

Og hvor lenge før kjøpte / bestilte dere brudekjolen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du er ute etter brukte kjoler, tror jeg høsten kan være en bra tid.

Jeg giftet meg på nyttårsaften og kjøpte derfor kjole på høsten, en kjole som var brukt den sommeren. Veldig bra kjole til godt under halv pris i forhold til ny ;)

Anonym poster: 9604223cec7df7852b90db91c7481317

Skrevet

Takk for svar :)

I utgangspunktet tenker jeg å kjøpe kjolen i butikk. Men kommer drømmekjolen til salgs på Finn, i riktig str kjøper jeg brukt.

Skrevet

Jeg kjøpte min i september og skal gifte meg i juli. Jeg var veldig tidlig ute, litt for tidlig kanskje, men jeg fant drømmekjolen etter veldig lite leting og kunne ikke la den gå fra meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte min 9 måneder før i butikk, husk at mange kjoler har 5-6 måneders bestillingstid og så må man regne med litt tid til tilpasning også.

Jeg kom ikke en gang på at det var mulig å finne noe fint på salg, angrer på det, for mange butikker har salg jevnlig, følg med, lik brudesalonger på facebook og slikt. Tror det som regel er salg på høsten for å få ut fjoårets modeller og få inn de nye.

Kjøpte min 2013 modell i november, var nok kommet inn en del før det.

Anonym poster: 06ebadae0cdb665ec6bba8784fd30c6c

Gjest Kiara!
Skrevet

2014 modellene kommer inn rundt sept/okt fikk jeg vite da jeg tok en ringerunde ifjor sommer.

Selv kjøpte jeg kjolen før alt annet, hele bryllupet er konstrurert rundt min lille impuls beslutning om å kjøpe den kjolen. Bestillingstiden på min kjole er hele 8mnd med tilpasning og slikt. Så jeg bestilte min i allerede i juni slik at ingen rakk å overtale meg til å IKKE gjøre det. :ler:

Og du kan være sikker på at det kommer mye lekkert på finn etter at høysesongen har lagt seg! Jeg ville ha ventet til da. Evt skader det jo ikke å se på kjoler fra 2014 kolleksjonen de er rett rundt hjørnet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...