Gjest Å nei!! Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Jeg har hatt en flørtende tone med en fyr som jeg har vært interessert i, en stund nå. Han har vært mye mere interessert enn meg,til tross for at jeg også har vært litt betatt. Jeg har klart å fremstå litt mystisk tror jeg,men i går ødela jeg alt. Jeg har en stygg uvane med å spise buser og i dag morges på jobb når jeg trodde jeg var alene på pauserommet så han at jeg spiste en ganske svær buse. Resten av dagen frem til nå har han bare sett på meg med avsky. Det er lunsjpause nå så har ikke allverdens tid til å skrive,men hvordan retter jeg opp inntrykket? Er godt voksen (42 år).
Gjest miri Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Tror jeg hadde blit så flau at jeg hadde sagt opp jobben, eller daua...!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Tror jeg hadde blit så flau at jeg hadde sagt opp jobben, eller daua...! Jeg er forferdelig flau. Jeg har jo ødelagt hele imaget som jeg bygde opp foran han. Tror han har sett på meg som litt mystisk og spennende. En sånn kvinne som du liksom ikke helt vet hvor du har og så ser han meg gjøre dette... Er det noen sjanse for å rette opp en sånn fadese?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 Svar fort! Vær så snill. Hilsen desperat.
Anoia Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Nei, jeg tror du bare må te deg helt normalt og late som ingenting, kanskje han kommer over det etterhvert...
Ellevill Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 Hvorfor er det så utrolig mange tulletråder på KG for tiden?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2013 #7 Skrevet 22. april 2013 Jeg har hatt en flørtende tone med en fyr som jeg har vært interessert i, en stund nå. Han har vært mye mere interessert enn meg,til tross for at jeg også har vært litt betatt. Jeg har klart å fremstå litt mystisk tror jeg,men i går ødela jeg alt. Jeg har en stygg uvane med å spise buser og i dag morges på jobb når jeg trodde jeg var alene på pauserommet så han at jeg spiste en ganske svær buse. Resten av dagen frem til nå har han bare sett på meg med avsky. Det er lunsjpause nå så har ikke allverdens tid til å skrive,men hvordan retter jeg opp inntrykket? Er godt voksen (42 år). ... men i dag ødela jeg alt (rettelse) Svar fort!
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #8 Skrevet 22. april 2013 Svar fort! Vær så snill. Hilsen desperat. Si at du er veldig mett nå. Anonym poster: 9460d13486cb997a9b0d1bfa62198f47
Cuddlegirl Skrevet 22. april 2013 #9 Skrevet 22. april 2013 Er ikke noe annet du kan gjøre enn å oppføre deg som normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå