Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ett og et halvt år siden bestemte vi oss for å bli prøvere. Siden syklusen min er veldig ustabil så fikk jeg henvendelse til gyn etter kort tid for utredning. Her ble det påvist manglende eggløsning ganske kjappt. Etter ca 7mnd med prøving så begynnte jeg på pergo kur. Tok 4 dobble kurer, men fortsatt så satt ikke den lille. Ingen sædprøve ble tatt før dette, jeg visste ikke at det var vanlig.

Etter dette ble det tatt blodprøver av meg og samboeren min, pluss sædprøve fra han. Denne skulle vi inn å få svar på nå på onsdag hvordan var, i tillegg til å snakke om å bli sendt videre til samtale for prøverør.

Men i går fikk jeg for meg at jeg skulle ta en test, den var positiv!! Rett avgårde for å kjøpe en til, den var helt klart like positiv! Så nå bærer det avgårde til gyn på onsdag for en gladmelding i steden for :) håper han vil ta en titt på riskornet slik at vi får vite hvor langt jeg er på vei.

Rart hvordan ting kan ordne seg alikevell. Jeg har vert en av dem som har fnyst av de som sier at den sitter når man slutter å stresse, men plutselig så stemte det for oss også. Er litt i sjokk siden jeg var helt sikker på at vi ikke ville få det til av oss selv. Det kom en del gledestårer når det endelig gikk opp for meg :)

Anonym poster: 3ff2380b26badb442d3455f4b046b5a9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gratulerer!!! Her er det også et lite mirakel eller to på vei etter 1,5 års prøving... Det er en vanvittig lettelse!!! Nyt følelsen! Jeg nyter hvert sekund:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...