Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil du anbefale en frisør i Bergen?

Frisøren jeg går til nå er jeg fornøyd med, men det koster 800kr for vask,stuss, føn og retting/styling av håret. Det blir for dyrt!

Jeg er ung, og vil ikke gå til noen "gammel-dame"-frisør.

Anonym poster: 71d0ae675ac76acd0a452f52b3a1235f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukerlærling på ramsvik. ca 500kr. Jeg blir veldig førnøyd hver gang.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet iallefall hva jeg IKKE anbefaler:

- Vogue, på Hotel Norge. Svindyrt (betalte 1800 for klipp og farg), fikk ikke se fargekart før de satt i fargen, og dermed ble ikke håret så mørkt som jeg ønsket. I tillegg var frisøren (som også er eieren) et kvarter forsinket! (jeg hadde time i 9-tiden på morgenen) Forsinkelser på grunn av kunder kan jeg forstå, men når noen er for sein på jobb blir det bare dumt.

- Tell only your best friends, Øvregaten. Litt rimeligere (1600), Hyggelige folk, og hyggelig atmosfære, men ble ikke fornøyd her heller. De skulle også prøve ut en ny type farge på meg, og håret ble lilla. De var heldigvis grei nok til at jeg fikk komme inn igjen dagen etterpå og farge om igjen gratis.

Derimot klippet og farget jeg håret mitt på en frisørsalong på Askøy for litt siden (husker ikke helt navnet på den, men den lå på Kleppestø senter i 1 etg). Der betalte jeg "bare" 1200 kroner (det er vel av naturlige årsaker at det er billigere der ute. Billigere husleie, mindre forespørsel osv), og endte endelig opp med et resultat jeg likte :)

Anonym poster: 079b95092d9f3f8b849242a7c13132b3

Skrevet

Vil du anbefale en frisør i Bergen?

Frisøren jeg går til nå er jeg fornøyd med, men det koster 800kr for vask,stuss, føn og retting/styling av håret. Det blir for dyrt!

Jeg er ung, og vil ikke gå til noen "gammel-dame"-frisør.

Anonym poster: 71d0ae675ac76acd0a452f52b3a1235f

Er du student? Jeg vet noen frisører har studentrabatt =)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er student, og vil veeeldig gjerne ha tips på de som har studentrabatt! :D

Gjest Katee
Skrevet (endret)

Jeg går til juniorstylistene hos Dada på Telegrafen :) betaler ca 850,- for klipp, farge av ettervekst (200,- mer ved helfarge) vask og styling. Om du bestiller på nettet ser du hvem som er junior og senior frisører. Juniorene er billigere ved klipp, og jeg syns de er vel så gode :)

Jeg husker dessverre ikke hvor mye av de 850,- som går til fargedelen, men mener jeg betalte 3-400,- ved bare klipp - det er dog noen år siden.

Endret av Alyah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...