kvakk_ Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Slanker meg og tok meg en etterlengtet bytur i helgen, noe jeg sitter og angrer på nå Da jeg tydeligvis tåler veeeldig lite alkohol for tiden så ble jeg sørpefull og hellte nedpå en haug med øl, rusbrus og drinker. Nattmat ble det selvfølgelig også, selvom dette ikke var en del av planen. Vekta mi har nå gått opp 1,2kg bare etter en bytur, er det normalt å gå opp så mye etter en bytur eller kan det hende at dette er vannvekt e.l som forsvinner iløpet av uka? Er utrolig surt å legge på seg en kilo hvertfall, da jeg er superstreng når det gjelder diett og slankingen min. En ting er vertfall sikkert, jeg skal IKKE drikke igjen før jeg er ferdig med slankingen.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Hvor mye sånn ca drakk du da? og hva spiste du til nattmat? En bytur har ikke så mye å si, er jo viktig å kose seg også. Anonym poster: 401e2512f4cbb9fd5d390d695519ba20 1
kvakk_ Skrevet 22. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2013 Hvor mye sånn ca drakk du da? og hva spiste du til nattmat? En bytur har ikke så mye å si, er jo viktig å kose seg også. Anonym poster: 401e2512f4cbb9fd5d390d695519ba20 Drakk vertfall 2-3shots, 5øl og 5-6 rusbrus, spiste en burger til nattmat. Huff
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Alt det der er nok ikke bare vann nei. Drakk vertfall 2-3shots, 5øl og 5-6 rusbrus, spiste en burger til nattmat. Huff Tviler på at alt bare er rent vann, noe av det er nok litt fett også. 3 shots - ca 300 kcal 5 øl - ca 650 kcal 6 rusbrus - 1500 kcal Burger til nattmat - 1000 kcal? Dette blir da tilsammen ca 3450 kcal, som er ca en halv kilo. Det mister du fort når du er tilbake til hverdagen(som er nå) Å drikke seg dritings er ikke det verste som kan skje. Tenk på de i russetiden som drikker hver dag. En dag har ikke noe å si. Anonym poster: 401e2512f4cbb9fd5d390d695519ba20
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 Så lenge byturene er skjeldne ser jeg ikke noe problem i dette Hadde du derimot holdt på sånn flere ganger i måneden ville du satt en god stopper for vektnedgangen. Da jeg var på byen ca annenhver-tredjehver helg hadde jeg problemer med at vektnedgangen stagnerte. Det ble rett og slett for mange kcal inn. Nå drikker jeg ca hver 5-6 uke, og det fungerer mye bedre! Anonym poster: c83288b412f2ab0788783c4d30537a6a
Gjest vilma2000 Skrevet 22. april 2013 #7 Skrevet 22. april 2013 Det er viktig å kose seg selv om man slanker seg. Da jeg var på vei nedover på vekten min drakk jeg bare vin, like mye vann som alkohol og dro rett hjem etter byen, ikke på nasj eller på kiosk. Jeg passet på å ha noe hjemme som kunne fungere som nattmat bare at dette var sunt. Man er gjerne keen på å ha noe som er salt og mektig når man er full så ikke lag en salat klar liksom.
Kladd Skrevet 22. april 2013 #8 Skrevet 22. april 2013 Slanker meg og tok meg en etterlengtet bytur i helgen, noe jeg sitter og angrer på nå Da jeg tydeligvis tåler veeeldig lite alkohol for tiden så ble jeg sørpefull og hellte nedpå en haug med øl, rusbrus og drinker. Nattmat ble det selvfølgelig også, selvom dette ikke var en del av planen. Vekta mi har nå gått opp 1,2kg bare etter en bytur, er det normalt å gå opp så mye etter en bytur eller kan det hende at dette er vannvekt e.l som forsvinner iløpet av uka? Er utrolig surt å legge på seg en kilo hvertfall, da jeg er superstreng når det gjelder diett og slankingen min. En ting er vertfall sikkert, jeg skal IKKE drikke igjen før jeg er ferdig med slankingen. Noe sier meg at du har helt feil innstilling til "slanking". Slanking bør være en langsiktig endring i livsstil - begynner du å drikke så snart du er "ferdig" med slankingen, vil du jo ende opp der du var i utgangspunktet?! Nei, ta deg en bytur innimellom uten å få få dårlig samvittighet. Men det går jo an å tenke; behøver du virkelig SÅ mye alkohol for å ha det gøy på byen? Kanskje hvis du drikker litt mindre bli dagen derpå ikke fullt så ille sånn at du kanskje til og med får til en liten joggetur utpå formiddagen? 2
Trude.lutt Skrevet 22. april 2013 #9 Skrevet 22. april 2013 Du har ikke lagt på deg 1.2 kg fett, mye er vann. 1
Gjest *MaggieQ* Skrevet 22. april 2013 #10 Skrevet 22. april 2013 (endret) Jeg "legger" på meg 1-2 kg fra morgen til kveld. Det er vomfyll og vann. Morgenen etterpå så er jeg tilbake til morgenvekta igjen. En utskeielse en gang i blandt ødelegger ingenting. Hadde du gjort det hver helg hadde det vært noe annet, men man må tenke at dette skal være en livsstil, ikke en krasj diett på noen måneder. Med endret livsstil der en spiser sunt i hverdagene og har en aktiv livsstil så vil ikke en bytur i blandt bety noe for vekta. Endret 22. april 2013 av *MaggieQ* 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #11 Skrevet 23. april 2013 Jeg pleier å veie mindre etter en bytur, regner med jeg er dehydrert. I tillegg er apetitten dårligere et par dager etterpå, så da jeg en periode aldri gikk på byen, la jeg på meg ganske mye! Anonym poster: f36fc227c2ff8064884dac6ea38b0673
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå