Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du sammen med en som du av ulike grunner inne stoler på? Har du vært lenge i det forholdet? Jeg har det slik, stoler ikke på han fordi han har løyet tilmeg og gått bak ryggen min. Synes det er umulig å finne tilliten, og er nesten konstant urolig for hva han skal finne pånår jeg ikke er i nærheten. Han har ikke vært utro, men tilnærmet seg noen venninner på en måte jeg finner ubehagelig og ikke legitimt når man er i et forhold.. :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor er dere fortsatt sammen da, hvis du ikke har tillit?

Endret av Britt Banditt
  • Liker 1
Skrevet

Har dere barn?

Skrevet

Det er svært få jeg stoler på, og av ulike årsaker er et forhold med de umulig. Så jeg er åpen for at jeg en dag befinner meg i et forhold med noen jeg ikke stoler på.

Men, det er lite sannsynlig at det går på utroskap, men generelt å gå bak ryggen på meg. Da i hovedsak "pga mitt eget beste". Har opplevd dette endel ganger tidligere, både for å blitt skjermet for ting det var antatt jeg kom til å bli opprørt over, men også pga at "jeg tenkte jo ikke klart, så noen måtte gripe inn". Jeg antar dette kommer til å skje igjen i et nytt forhold, men om så er så kommer jeg til å gå mye tidligere enn sist.

Skrevet

Nei, gjensidig tillit er såpass viktig at om ikke den var til stede så hadde jeg ikke befunnet meg i det forholdet i utgangspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...