Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg den eneste single i venninnegjengen :sukk:

Jeg har alltid vært singel, og mine venninner har vært litt til og fra, men nå har alle kjæreste. Til vanlig går det greit, selvom jeg gjerne skulle hatt kjæreste. Men på fester, konsert, festival, bryllup ol, så er dette utrolig kjipt. De er alle veldig inkluderende og sitter ikke oppå hverandre, men det blir likevel noe helt annet når alle er i forhold. Guttene er som regel med, og da er jeg den eneste som ikke er i par :(

Dette er så utrolig kjedelig!!

Hva gjør man?

Anonym poster: 018572d49117b5652a86b6332bb8f761

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid vært singel, og mine venninner har vært litt til og fra, men nå har alle kjæreste. Til vanlig går det greit, selvom jeg gjerne skulle hatt kjæreste. Men på fester, konsert, festival, bryllup ol, så er dette utrolig kjipt. De er alle veldig inkluderende og sitter ikke oppå hverandre, men det blir likevel noe helt annet når alle er i forhold. Guttene er som regel med, og da er jeg den eneste som ikke er i par :(

Hva gjør man?

Ja, hva gjør man? Hva gjør du for å få deg en kjæreste? :)

Skrevet

Hva gjør man?

TO alternativer:

1. Skaff deg type (duh!)

2. Skaff deg nye, single venner.

Skrevet

Trenger du å gjøre noe så lenge du fremdeles er en av gjengen?

Det er når de begynner med parmiddager og ikke lenger inkluderer single venner at ting er et problem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenger du å gjøre noe så lenge du fremdeles er en av gjengen?

Det er når de begynner med parmiddager og ikke lenger inkluderer single venner at ting er et problem.

Enig i det. På konsert, festival etc. så har man jo mulighet til å treffe en haug av andre. Det er når venneparene blir satte og aldri finner på noe særlig lenger eller de bare inviterer på private middager der du er den eneste single det blir kjipt.

Anonym poster: 13a96d8c186e3ec70462f8e2f60279fc

Skrevet

TO alternativer:

1. Skaff deg type (duh!)

2. Skaff deg nye, single venner.

:kristin:

AnonymBruker
Skrevet

Du lager et større problem enn det der er. Forhold handler ikke om å ha noen på fest. Det er kjipt,men ikke mye du kan gjøre, det høres ut som om du har snille venner og har hatt et stabilt liv hvor du ikke liker å henge etter. Lær deg å være alene, du vil få mye utbytte av det når du først er i et forhold.

Anonym poster: 8dc23796d615f2cf9368a2d2a79c3b17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...